FANDOM

Saga d'Alabasta
Saga Banda Baroque
Informació
Volums: Del volum 12 al 24 (13 volums)
Capítols: Del capítol 101 al 217(117 capítols)
Episodis: De l'episodi 62 al 130 (69 episodis)
Any de publicació: 1999-2002 (manga);
2001-2002 (anime)
Cronologia de Sagues
Saga de l'East Blue Saga de l'Illa del Cel
La Saga d'Alabasta (アラバスタ編 Arabasuta Hen) és la segona saga del manga i anime One Piece. Segueix els Pirates del Barret de Palla i com ajuden la princesa Nefertari Vivi a arribar a la seva terra natal abans que esclati una guerra. Però una cruel organització anomenada Banda Baroque no s'aturarà davant de res per evitar que la tripulació arribi a Alabasta. Aquesta saga es compon de cinc arcs i un arc de farciment.

Els Pirates del Barret de Palla finalment entren a la Grand Line i només arribar es converteixen en blanc de la cruel organització Banda Baroque. Coneixen a la Vivi, i decideixen a ajudar-la a salvar el seu país, Alabasta. Mentre viatgen per la Grand Line, es defensen dels constants intents d'assassinar-los per part de la Banda Baroque mentre coneixen el germà gran d'en Ruffy, en Portgas D. Ace, a més d'un parell de gegants anomenats Dorry i Brogy, i guanyen un nou membre: en Tony Tony Chopper. Amb el destí d'Alabasta penjant d'un fil, la saga culmina amb l'enfrontament entre els Pirates del Barret de Palla i la Banda Baroque i el seu líder, el Mr. 0, també conegut com en Crocodile, un Shichibukai. Després de derrotar la Banda Baroque, la recompensa d'en Ruffy augmenta fins als 100.000.000Berrysymbol i en Zoro aconsegueix una recompensa de 60.000.000Berrysymbol.

Arcs argumentalsEdita

Arcs de farcimentEdita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori