FANDOM

Saga de la Gran Guerra
Saga Gran Guerra
Informació
Volums: Del volum 50 al 61 (12 volums)
Capítols: Del capítol 490 al 597 (108 capítols)
Episodis: De l'episodi 385 al 516 (132 episodis)
Any de publicació: 2008-2010 (manga);
2009-2011 (anime)
Cronologia de Sagues
Saga de Thriller Bark Saga de l'Illa dels Tritons
La Saga de la Gran Guerra, també anomenada Saga de la Guerra contra en Barbablanca, és la sisena saga del manga i anime One Piece. També és l'última saga de la primera meitat de la sèrie.

ResumEdita

Després de sortir del Triangle Florià amb un nou membre a la tripulació, en Brook, els Pirates del Barret de Palla arriben a l'Arxipèlag de Sabaody, on són enviats cadascú a un lloc pel Shichibukai Bartholomew Kuma.

En Ruffy és enviat a Amazon Lily, on coneix i es fa amic de la Boa Hancock, una altra shichibukai, que s'enamora d'ell. En aquesta illa s'assabenta que el seu germà Ace serà executat, i pren la decisió de rescatar el seu germà. La Hancock, que com a shichibukai ha d'assistir a l'execució, ajudarà en Ruffy a entrar a Impel Down, la presó submarina de l'Armada on és pres l'Ace. D'allà surt al cap d'unes hores, després d'haver recollit diversos aliats, com l'Emporio Ivankov, en Jinbe, en Crocodile, en Mr 3, en Mr 1 i en Buggy, però sense l'Ace, que ja havia estat portat a Marineford, on seria executat. A Marineford, es lliure una guerra entre els aliats d'en Barbablanca i l'Armada, a fi de salvar l'Ace. Tot i això, la guerra acaba amb la mort d'en Barbablanca a mans de l'ex-shichibukai Marshall D. Teach, i de l'Ace, a mans de l'almirall Akainu, que de fet volia assessinar en Ruffy, però el seu germà acaba rebent l'atac al pit, morint.

En Ruffy, a causa de la mort del seu germà als seus braços, es queda en estat de xoc, i és rescatat i portat a Amazon Lily per en Trafalgar Law i la Boa Hancock. Allà, desperta del coma al cap de dos setmanes, i comença a recordar el seu passat, quan coneix l'Ace. Finalment, gràcies al suport moral d'en Jinbe, en Ruffy deixa de plorar i decideix entrenar-se de la mà d'en Silvers Rayleigh, no sense abans avisar els seus companys que també s'han de fer més forts per reunir-se al cap de dos anys a l'Arxipèlag de Sabaody.

Arcs argumentalsEdita

Arcs de farcimentEdita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori