Fandom

One Piece Català Wiki

Saga de Water 7

S'ha redirigit des de: Saga del CP9

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Saga de Water 7
Saga de Water 7
Informació
Volums: Del volum 32 al 46 (15 volums)
Capítols: Del capítol 303 al 441 (139 capítols)
Episodis: De l'episodi 207 al 325 (119 episodis)
Any de publicació: 2004-2007 (manga);
2004-2007 (anime)
Cronologia de Sagues
Saga de l'Illa del Cel Saga de Thriller Bark
La Saga de Water 7 és la quarta saga del manga i anime One Piece.

Després de l'aventura a Skypiea, els Pirates del Barret de Palla es troben els Pirates d'en Foxy, que repten la tripulació a un Davy Back Fight. Després d'això es troben amb un dels Almiralls de l'Armada, l'Aokiji, que el guanyarà en Ruffy. Just després de fugir de l'Aokiji, arriben a Water Seven, la ciutat de l'aigua i famosa pels seus mestres d'aixa.

A Water 7 ràpidament es fan grans enemics amb la Família Franky i la Galley-La Company. A més, també són informats sobre la mala situació en què es troba el Going Merry i l'Usopp s'enfada amb en Ruffy per la seva decisió de canviar de vaixell.

Mentre passa tot això, la Nico Robin és capturada pel Govern Mundial i portada cap a Enies Loby. Quan els Pirates del Barret de Palla s'assabenten dels motius pels quals la Robin els ha traït, decideixen rescatar-la, fet pel que comptaran amb l'ajuda d'en Franky, que havia estat enemic anteriorment, i que s'acabarà unint a la tripulació.

Arcs argumentals Edita

Arcs de farcimentEdita

Trivia Edita

  • Aquesta és la saga més llarga del manga, amb una duració de 139 capítols repartits en 15 volums al manga i 118 episodis de l'anime.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori