FANDOM

Sanji

Manga - Anime

Sanji post anime

Manga - Anime

Sanji anime

Informació
Nom japonès: サンジ
Nom anglès: Sanji
Nom català: Sanji
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Cuiners del Baratie (abans)
Ocupació: Cuiner; Pirata
Sobrenom: "Pastanaga" (per en Zeff); "Cama negra" (黒脚 Kuro Ashi); "El príncep blau" (contra la Banda Baroque)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 177.000.000Berrysymbol[1]
77.000.000Berrysymbol[2] (abans)
Edat: 19 (debut)[3]
21 (Time-Skip)[4]
Aniversari: 2 març[5]
Alçada: 180 cm[6] (Time-Skip)
177 cm[7] (abans)
Doblatge català: Josep Maria Mas;
Iris Lago (nen)

Habilitats i PodersEdita

En Sanji destaca per la seva habilitat de lluita amb les cames i peus, sent capaç de trencar roques i ferros. És el tercer més fort de la tripulació de barret del palla; juntament amb en Ruffy i en Zoro respectivament, tot i no haver-se menjat cap fruita del diable.

Manga - Anime

Jambediableanime

Totes les seves tècniques tenen noms de plats o d'instruments de cuina (broqueta, tinxat, etc.), però la seva tecnica més forta i la millor, abans del Timeskip és "La Cama del Diable". La tècnica consisteix en: es posa a girar sobre la seva cama dreta a moltíssima velocitat una estona fins que la cama se li encen a causa de la fricció i se li torna vermella com el ferro roent. Després del Timeskip com és natural també millora aquesta tècnica, ara pot posar la cama roent: a dins l'aigua i a l'aire, i per posar-la roent a terra amb a penes un cop de peu a terra ja està cremant. I al lloc on impacta la puntada de peu queda cremada com si fos les marques que deixa una graella a la carn.

També aprén a "caminar" per damunt l'aire, fent el Pas de Lluna que fan servir els lluitadors Rokushiki, però versionat a Sky Walk.

Hell Memories de Sanji

Resultat de l'atac "memòries de l'infern"

L'atac més fort que ha mostrat despres del Timeskip és: Memòries de l'infern, què consiteix en un tipus de Cama del Diable, però aquest cop encenent tot el seu cos, el que fa que quan dona al cop de peu l'enemic també se li cali foc. "Infern" fa referència a "Kamabakka on va haver d'aprendre a lluitar millor per defensar-se dels okamas.

Respecte a quan "lluita" amb dones i noies, no ataca mai, només es defensa dels seus cops; per culpa d'això va caure derrotat per la Califa a la Torre Judicial d'Enies Lobby.

Es baralla molt amb en Zoro, però tot i això tenen molts atacs conjunts, com per exemple: en Zoro trenca a trossos una roca i en Sanji els llança amb el peu, un altre és quan en Zoro se li posa damunt la cama i en Sanji el llença pels aires; així obtenen que en Zoro pugui volar i atacar alhora.

HakiEdita

Després del Time-Skip, en Sanji ha desenvolupat el Kenbunshoku Haki, tot i que no se sap en quin nivell el domina.[8]

CuinerEdita

És el cuiner de la tripulació dels Pirates del Barret de Palla. Va aprendre a cuinar gràcies a en Zeff quan era petit, al restaurant Baratie. Amb els pas dels anys, la seva tècnica ha millorat, fins a esdevenir un cuiner professional. De fet, va arribar a ser el segon xef del restaurant. Durant el seu viatge per la Grand Line, la seva habilitat ha anat millorant, ja que és capaç de fer una gran varietat de plats amb un sol tipus d'aliment.

Durant el Time-Skip, va millorar la seva tècnica al Regne Kamabakka, el país dels okamas, aprenent les seves receptes, que "dónen energia a qui les menja."

És un cuiner de cap a peus, sempre s'acaba tot el que té al plat i, a l'hora de lluitar, no fa servir les mans, ja que són les seves eines imprescindibles per preparar els plats.

Per altra banda també introdueix en certa manera la cuina al seu estil de lluita, ja que els noms dels seus atacs es basen en estils de cuina o zones (ben cuit, espatlla, llom, etc.)

ReferènciesEdita

  1. One Piece MangaCapítol 801 es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 i Episodi 320, es revela la recompensa de la tripulació després de l'atac a Enies Lobby.
  3. SBS One Piece MangaSBS Volum 4, Pregunta d'un fan: Quines són les edats d'en Ruffy, en Zoro, la Nami i en Shanks?
  4. One Piece Manga i Anime- Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, a la història hi ha hagut un salt de 2 anys.
  5. SBS One Piece Manga - SBS Volum 15 - Pregunta d'un Fan: Oda-sensei! He estat pensant molt sobre això ... Quan és l'aniversari d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, l'Usopp i en Sanji? Explica'ns!
  6. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela la seva nova alçada.
  7. SBS One Piece MangaSBS Volum 10, Pregunta d'un fan: M'agradaria saber l'alçada de tots cinc.
  8. One Piece Manga - Capítol 672: En Sanji diu que està fent servir la "observació" per localitzar el cos d'en Kinemon.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació