FANDOM

Sanji

Manga - Anime

Sanji post anime

Manga - Anime

Sanji anime

Informació
Nom japonès: サンジ
Nom anglès: Sanji
Nom català: Sanji
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Cuiners del Baratie (abans)
Ocupació: Cuiner; Pirata
Sobrenom: "Pastanaga" (per en Zeff); "Cama negra" (黒脚 Kuro Ashi); "El príncep blau" (contra la Banda Baroque)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 177.000.000Berrysymbol[1]
77.000.000Berrysymbol[2] (abans)
Edat: 19 (debut)[3]
21 (Time-Skip)[4]
Aniversari: 2 març[5]
Alçada: 180 cm[6] (Time-Skip)
177 cm[7] (abans)
Doblatge català: Josep Maria Mas;
Iris Lago (nen)

Personalitat Edita

En Sanji és el cuiner de la tripulació d'en Ruffy. El seu somni és trobar l' "All Blue", l'oceà on es troben totes les espècies de peixos dels quatre mars, és el paradís per qualsevol cuiner. És l'únic tripulant que prové del North Blue. Com en Zoro, en Sanji és bastant més perceptiu del que sembla i s'adona de coses que se'ls escapen als altres companys.

Sanji

Quan veu una dona guapa

No tem mostrar les seves emocions en el moment en que les sent, i és totalment capaç de plorar o de perdre el cap en qualsevol moment. És un faldiller empedreït i constantment flirteja amb qualsevol dona bella que vegi, a causa d'això, en Zoro li ha posat el títol de "Cuiner Pervertit". Fins i tot té la tendència de festejar a una dona sense importar que estigui casada, que l'hagi rebutjat obertament o que sigui hostil cap a ell. En conèixer la Nami, s'enamora bojament d'ella i, també, va ser el primer membre que acceptar la Nico Robin (després d'en Ruffy). Però també és un galant, amb un fort sentit de cavallerositat, que mai danyaria a una dama, sense importància de la situació. Ell diu de si mateix, que mai colpejaria a una dona, encara que morís. A més, encara que mai ho confessa, guarda un gran respecte pel seu mentor en Zeff, qui va salvar-lo i li va ensenyar a cuinar i a lluitar. Això es pot veure majorment durant la seva estada al Restaurant Baratie, on no dubtava a colpejar a qui insultés o parlés malament d'en Zeff. Una altra peculiaritat d'en Sanji és la seva afició al tabac, ja que és difícil veure'l sense un cigarret a la boca (en la versió censurada és canviat per un caramel del tipus paleta).

En Sanji es considera a si mateix guapo, ben plantat i encantador, sovint comparant-se amb un príncep d'un conte de fades. Fins ara, no ha conegut cap dona que estigui d'acord amb ell, i sol ser portat a la realitat per les persones més realistes al seu voltant (com quan en Zoro li va dir que semblava un príncep... de la Nació dels Idiotes ). En Sanji també gaudeix molt blasfemar i és bastant mal parlat, insultant als seus oponents mentre lluita.

Un dels seus trets més destacables és la meticulositat amb la qual en Sanji prepara els seus aliments. Ja que el menjar és essencial per a l'existència, eb Sanji pensa que el treball d'un xef és sagrat i renya o colpeja a qualsevol que perdi aliments, els robi o jugui amb ells.

Relacions Edita

Tripulació Edita

En Sanji respecta en Ruffy com a capità, però de vegades s'enfada amb ell per menjar massa o per la seva falta d'higiene en el menjador, tampoc li agrada quan en Ruffy l'imita, tot i així el respecta com a líder i capità. Està constantment lluitant tant física com verbalment amb en Zoro, qui contínuament l'anomena Cuiner pervertit (VO: "Ero-Cook"), i en Sanji li diu a eb Zoro "Cap de Molsa", en referència al seu color de cabells, malgrat totes les seves diferències, cadascun respecta a l'altre per les seves habilitats combatives i han desenvolupat una rivalitat en aquest aspecte. Quan barallen junts contra un enemic comú, són virtualment invencibles. No obstant això les seves baralles i continus frecs, els dos són com dos germans.
És bastant protector cap a les dones de la tripulació i la Nami usualment s'aprofita d'aquest fet, la Robin no acostuma aprofitar-se activament d'ell, però de la mateixa manera rep el mateix tracte afectuós.
Es porta bastant bé amb l'Usopp, encara que ocasionalment el pega, tant en Brook com en Ruffy per imitar o no actuar com persones madures. En Sanji al principi volia cuinar en Chopper, i de vegades es refereix a ell com "Menjar d'Emergència" per molestar-lo. No obstant això, considera en Chopper un gran amic l'aconsella igual que a l'Usopp quan ho necessiten. Sol enfadar-se amb en Brook pels seus mals hàbits amb les dones, però s'avenen quan es tracta de dones, ja que en Brook també és un pervertit. En poques paraules, es preocupa per la seva tripulació de la mateixa manera que ho fa cada un dels Barret de Palla.

Amics Edita

En Sanji tenia l'hàbit de fer enfadar a tots al Baratie, però estava en bons termes amb tots i va plorar tant com els seus companys de cuina quan va partir a seguir els seus somnis. L'equip del Baratie s'ha mantingut al corrent de les accions d'en Sanji i des que es va convertir en un home buscat, usen el seu cartell de cerca per publicitar-se com la llar d'en Sanji Cama Negra.

En Duval inicialment odiava en Sanji pel fet que s'assemblava al dibuix en el cartell de recerca del cuiner, el que havia originat que la Marina i caça-recompenses el perseguissin. No obstant això, després de la seva derrota, en Duval i ell es van fer amics, ja que en Sanji li va arreglar la cara i el va tornar guapo. Ara en Duval anomena a en Sanji "Jove Mestre", la seva ajuda va ser crucial per rescatar la Keimi quan la van segrestar i anava a ser venuda com a esclava.

Enemics Edita

Suposadament en Sanji ha fet nombrosos enemics (sobretot durant la seva estada al Baratie). Especialment en Fullbody té jurada una vendetta contra ell per la humiliació que va patir al restaurant. Com tots els Barret de Palla, té com a enemics la Marina, el Govern Mundial, altres pirates i els caça-recompenses.

ReferènciesEdita

  1. One Piece MangaCapítol 801 es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 i Episodi 320, es revela la recompensa de la tripulació després de l'atac a Enies Lobby.
  3. SBS One Piece MangaSBS Volum 4, Pregunta d'un fan: Quines són les edats d'en Ruffy, en Zoro, la Nami i en Shanks?
  4. One Piece Manga i Anime- Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, a la història hi ha hagut un salt de 2 anys.
  5. SBS One Piece Manga - SBS Volum 15 - Pregunta d'un Fan: Oda-sensei! He estat pensant molt sobre això ... Quan és l'aniversari d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, l'Usopp i en Sanji? Explica'ns!
  6. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela la seva nova alçada.
  7. SBS One Piece MangaSBS Volum 10, Pregunta d'un fan: M'agradaria saber l'alçada de tots cinc.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació