FANDOM

Esbós.jpg
Article incomplet.png

Sanjuan Wolf
Manga - Anime

En Sanjuan Wolf

Informació
Nom japonès: サンファン・ウルフ
Nom anglès: San Juan Wolf
Nom català: Sanjuan Wolf
Afiliació: Pirates d'en Barbanegra
Ocupació: Pirata
Sobrenom: El vaixell colossal de guerra
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Francesc Belda
En Sanjuan Wolf era un presoner del nivell 6 d'Impel Down, el més profund i fosc nivell de la presó on es tanquen als criminals més perillosos del món de One Piece. Després de que en Ruffy escapés d'Impel Down, en Barbanegra va alliberar a en Sanjuan del Nivell 6 i el va reclutar per la seva tripulació ja que va ser un dels que va guanyar la contesa que es va organitzar al nivell 6.

AparençaEdita

En Sanjuan Wolf és un gegant tremendament gran, molt més gran que l'Ozu i l'Ozu Jr.. De fet, és de la mateixa mida que la seu de la Marina, Marineford, i per tant, és el gegant més gran conegut fins a la data. Mentre que no es veu el seu cos sencer, teòricament un gegant normal encaixaria en el palmell de la mà.

PersonalitatEdita

Tot i ser conegut pels seus delictes que van ser esborrats de la història, sembla tenir una actitud lúdica, com s'ha vist en comentar que va ser descobert quan intentava amagar-se darrere de la seu de la Marina a Marineford. També és bastant tímid, ja que en els actes li va donar por quan les persones es van adonar de qui és i se segueix ocultant mentre que la resta de la tripulació lluita contra Barbablanca. De fet, ell era l'única persona allà que no va lluitar en aquesta guerra. Més endavant es demostra que sovint es queixa quan s'ha fet massa, com la navegació de Marineford al Nou Món. Malgrat la seva queixa i la manca de participació, que es demostra és molt lleial a Barbanegra.

Habilitats i PodersEdita

Són desconeguts però el estar tancat al nivell 6 i haver guanyat la batalla contra la resta de presos indica que és un dels millors presos que hi havia en aquell moment.

HistòriaEdita

PassatEdita

En el passat va cometre crims brutals fins que va ser capturat per la marina i tancat en el nivell 6 de Impel Down.

Impel DownEdita

Sanjuan Wolf estava tancat en el més profund d'Impel Down pels seus crims. Allí va ser alliberat amb la resta de presoners per Barbanegra que va fer que es barallessin tots els presoners entre ells i es portaria als millors, Sanjuan Wolf va ser un d'ells al costat de Avalo Pizarro, Catarina Devon i Vasco Shot i igual que Shiliew, es van unir a la Banda de Pirates de Barbanegra.

MarinefordEdita

Allà junt als seus companys d'Impel Down és reconegut pels presents a la guerra, va ser l'únic que no va atacar a Barbablanca i es llarg d'allí amb la seva tripulació després l'arribada de Shanks.

Començament de la Nova EraEdita

Se'l veu aturat sobre l'oceà i també queixant-se que no hi ha res prou gran per omplir la seva grandària. Teach li va demanar que callés i que gràcies a ell van aconseguir destruir l'illa on es trobaven i que també no tenien vaixell, després veuria com els seus nakamas corren quan van veure Akainu.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori