FANDOM

Sapi
Manga - Anime

En Sapi

Informació
Nom japonès: サピー
Nom anglès: Sapi
Nom català: Sapi
Afiliació:
Ocupació: Peixater
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Sapi[1] va ser el peixater que li va dir a en Sanji que el premi del concurs de cuiners de Loguetown, era la tonyina elefant que ell havia pescat.

Aparença Edita

És meitat home-peix i meitat humà. Té una petita cua de cavall que sembla una aleta de peix, i la resta del seu cabell el té afaitat. Té una pell tan-ish i sembla ser musculós. Se l'és vist amb un gran somriure i porta una samarreta groga fosca amb unes ratlles horitzontals, fines i negres.

Personalitat Edita

A jutjar pel seu gran somriure, estava orgullós de sí mateix, ja que va fer una gran pesca al capturar un peix tan bo. Sembla gaudir pescant i venent peix.

Al ser sol mig home-peix, no té la força sobrehumana o no és capaç de respirar sota l'aigua.

Sembla ser un gran pescador, ja que va caçar un peix que es molt estrany que aparegui en l'East Blue.

Història Edita

En el manga, es va trobar amb en Sanji i només li va vendre el peix. En canvi, en l'anime, en Sapi li va parlar d'un concurs que tenia la tonyina elefant com a premi.

Diferències entre el manga i l'anime Edita

En l'anime es diu Ness, en canvi, en el manga es diu Sapi.

Trivia Edita

  • De moment és l'única persona que se sap que és un encreuament entre un home-peix i un humà.

Referències Edita

  1. One Piece Blue: Grand Data File - pàg. 56, el seu nom és revelat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori