FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Sengoku" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Sengoku

Manga - Anime

Sengoku post

Manga - Anime

Sengoku

Informació
Nom japonès: センゴク
Nom anglès: Sengoku
Nom català: Sengoku
Afiliació: Marina
Ocupació: Inspector General; Almirall de Flota (abans); Almirall (abans)
Sobrenom: "Sengoku el Buda" (仏のセンゴク, Hotoke no Sengoku)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 9 de maig
Doblatge català: Jaume Mallofre; Francesc Belda
Fruita del Diable
Nom japonès: Hito Hito no Mi (model Daibutsu)
Nom català: Home Home (model Gran estàtua de Buda)
Significat: Home-Estàtua de Buda
Tipus: Zoan
En Sengoku (センゴク, Sengoku), amb el sobrenom de El Buda (仏 Hotoke), va ser l'almirall de Flota i comandant de totes les forces de la Marina fins la primera meitat de la sèrie. Va ser el successor d'en Kong i el predecessor d'en Sakazuki. També va ser una de les figures més importants juntament amb en Barbablanca, en Shiki, i el Monkey D. Garp durant els moments en què en Gol D. Roger encara era viu, i encara ho segueix sent en el present, fins i tot després de la seva renúncia a la Marina. En algun moment durant el Time-Skip, es va convertir en inspector general.

Aparença Edita

En Sengoku és un home de mitjana edat més o menys alt, de pell clara i musculós, però àgil, amb una barba trenada i llarga i un bigoti. Normalment se'l veu al costat de la seva cabra mascota. Fa dos anys duia una gorra que li cobria els cabells: una perfecta tofa afro. El seu afro va ser revelat després d'usar els seus poders de la seva Fruita del Diable.

Normalment duia unes ulleres de muntura negra i un uniforme blanc i daurat d'almirall adornat amb medalles. La característica més distintiva d'aquest uniforme és una gavina de mida natural a la part superior de la gorra i la jaqueta de la marina de grans dimensions que usa com a capa. La seva jaqueta té el kanji de "justícia", en blau, estampada a la part posterior.

Vint-i-dos anys abans, quan en Sengoku era un almirall, duia l'afro al descobert i només lluïa el bigoti. Quan va ordenar en Saulo que bombardegés Ohara, duia un estil de roba més informal, amb una samarreta negra de tirants i pantalons texans, a més de la capa de la Marina. No obstant això, quan estava lluitant contra en Shiki a Marineford, portava posat una americana negra amb una corbata blava sota la capa. Fa catorze anys, encara com a almirall, duia patilles i se'l va veure vestit amb una camisa de flors i la capa de l'Armada.

Quan era jove i es va unir a l'Armada, duia l'afro al descobert.

Quan era un nen, en Sengoku ja duia el seu característic afro i duia un uniforme de karate amb un cinturó negre lligat a la cintura.

Després del time-skip, en Sengoku ha envellit considerablement, quedant-se amb les celles, la barba, el bigoti i l'afro grisos. El seu antic uniforme ha estat substituït per un de molt més informal degut a la seva retirada. Du una camisa blau marí amb patrons de color vermell i verd en ziga-zaga, una corbata taronja, uns pantalons curts blancs i una capa de la Marina.

Galeria Edita

Sengoku petit
En Sengoku de petit
Sengoku com a soldat novell
En Sengoku com a principiant a l'Armada
Sengoku jove a One Piece Film- Z
En Sengoku com a principiant a l'Armada, a One Piece Film: Z
Sengoku vs
En Sengoku fa 27 anys
Sengoku parlant amb en Saulo
En Sengoku fa 22 anys
En Sengoku coneix en Rosinante
En Sengoku es troba en Rosinante
Sengoku fa 14 anys
En Sengoku fa 14 anys
Sengoku a Marineford-0
En Sengoku fa 2 anys
Sengoku Buda Gegant
En Sengoku activant la seva fruita del diable
Sengoku Film Z
En Sengoku actualment a One Piece Film: Z
Sengoku a color al manga
Els colors originals d'en Sengoku al manga
OPGB2 Sengoku
En Sengoku al joc One Piece Gigant Battle 2
Sengoku DX Marine
Figura DX Marine d'en Sengoku

Personalitat Edita

En Sengoku sembla ser un home molt orgullós, il·lustrat i intel·ligent que és lleial al Govern Mundial i, fins l'encobriment de l'incident Impel Down, mai en va qüestionar les ordres. Mai no ha acceptat deixar anar cap criminal i s'enfada molt davant el fracàs. El seu lema és la "Justícia regnant" (君臨 す る 正義 Kunrinsuru Seigi?), tot i que tampoc s'altera davant d'accions que segueixen el lema de la "Justícia Absoluta". Des del seu punt de vista, els Shichibukai són només els pirates, tot i que assenyala que són molt valuosos quan el Govern els necessita. No obstant això, amb el pas del temps, ha anat perdent la seva fe cap el Govern Mundial, tal i com es mostra al final de la Guerra d'en Barbablanca, quan s'assabenta que el Gorōsei vol suprimir tota la informació sobre la fuga massiva del nivell 6 d'Impel Down per salvar la cara i mantenir la confiança del poble, però posant-lo així en perill. De fet, això va comportar la seva dimissió de l'Armada.

Abans de la Guerra d'en Barbablanca, estava preocupat pels moviments dels Pirates del Barret de Palla i havia seguit les seves accions des que van partir de Water 7, encara que llavors ja estava patint per la Guerra contra en Barbablanca, fins al punt que tota la feina de l'incident de Sabaody, el va deixar als almiralls, cedint-li sense dubtar a en Kizaru. En sentir parlar de la fuga d'Impel Down d'en Ruffy, en Sengoku estava tan frustrat que ho va pagar amb en Garp, i va perdre la paciència de totes les accions de la família Monkey.

En Sengoku també creia que el naixement d'una persona (considerant-ne la reputació dels pares) és suficient per determinar el xoc que pot provocar al món si aquesta no es controla, com va passar amb l'Ace, per ser el fill d'en Roger, i amb en Ruffy per ser el fill d'en Dragon. Això es mostra en l'execució de l'Ace, on la seva condició de pirata no era el motiu principal de la seva mort, sinó pel fer de ser fill d'en Gol D. Roger. De fet, en Sengoku creia fermament que l'Ace havia de ser executat, encara que això provoqués una guerra contra en Barbablanca.

El seu epítet Sengoku el Buda pot semblar contradictori, ja que durant el transcurs de la sèrie, tal i com ha demostrat ser un home extremadament tranquil i intel·ligent, també ha demostrat ser propens a la violència. En Doflamingo va comentar sobre aquesta ironia durant la convocatòria dels Set Grans Guerrers del Mar a Mariejois, per escollir el successor d'en Crocodile. No obstant això, amb la revelació de la seva Fruita del Diable, sembla ser que l'origen del seu sobrenom prové de la capacitat de la seva fruita, tal i com passava amb els tres almiralls d'abans del Time-Skip, encara que "El Buda" no és un àlies, com si ho són "Kizaru", "Aokiji" o "Akainu".

També sembla tenir una mica de sentit comú, com es mostra quan va ordenar la fi de la Guerra d'en Barbablanca perquè tots poguessin atendre als ferits. La seva justícia no és tan inflexible com la de l'Akainu; sembla ser més aviat una barreja de la "Justícia Absoluta" i la moral, tal i com va mostrar fent un discurs sobre la moral. Per exemplificar la seva moral, va aturar la Guerra de Marineford després de les morts de l'Ace i en Barbablanca, a petició d'en Shanks i es va enfurismar en saber que el Govern Mundial volia amagar la fugida massiva de presos del nivell 6 d'Impel Down, alliberats per en Barbanegra, qüestionant per primer cop les ordres del Gorosei.

A més, durant la seva conversa amb en Kong, va afirmar que la justícia és una qüestió de valors personals i no recolza una forma de justícia sobre l'altre, el que reflecteix la xerrada de l'Smoker amb la Tashigi a Alabasta. Això insinua que en Sengoku és més pragmàtic en l'aplicació de la justícia. En Caesar Clown també va afirmar que en Sengoku és massa tou perquè va rebutjar el potencial de les armes de destrucció massiva que va crear i l'experimentació sobre presoners, cosa que en Sakazuki volia posar en pràctica, sentenciant així que en Sengoku és més moral del que sembla.

Relacions Edita

Soldats de l'Armada Edita

Monkey D. Garp Edita

En Monkey D. Garp va acompanyar ocasionalment en Sengoku en les seves tasques quan encara era un almirall, i fins i tot llavors, en Sengoku el va trobar irritant. Com que en Garp és considerat "l'heroi de l'Armada", en Sengoku i la resta de marines el respecta molt. No obstant això, després de descobrir que en Garp va ocultar que era l'avi d'en Monkey D. Ruffy, es va posar molt furiós amb ell. Això, sumat a la frustració causada per les accions repetides d'en Ruffy contra el Govern Mundial, en Sengoku va començar a perdre la paciència amb en Garp, mentre aquest gaudia de la situació i dels nervis de l'almirall de Flota.

En Sengoku havia descobert d'alguna manera que en Garp havia adoptat en Portgas D. Ace, el fill del rei dels pirates Gol D. Roger, cosa que estava sent mantingut en secret del Govern Mundial. En Sengoku va advertir en Garp que no fes cap ximpleria durant l'execució de l'Ace, o no tindria pietat contra ell. L'almirall de Flota també va descobrir que en Dragon és el pare d'en Ruffy, i per extensió el fill d'en Garp. No se sap des de quan ho sabia tot això, o quan se'n va assabentar, ni com afectaria això a la posició d'en Garp a l'Armada. No obstant això, en Sengoku no va tenir cap problema en revelar-ho a tothom. Quan en Garp va permetre que en Ruffy arribés a la plataforma d'execució de l'Ace, en Sengoku es va disgustar, dient que Garp, al cap i a la fi, "seguia sent un avi", i quan es va incorporar després de ser colpejat per en Ruffy, li va preguntar si estava bé, ja sigui per preocupació o ressentiment. Mentre que altres marines es van sorprendre quan en Ruffy va derrotar en Garp, en Sengoku va veure a la primera que el vicealmirall ho havia fer intencionadament per ajudar-lo a salvar l'Ace. També va ser ràpid en frenar en Garp, clavant-li la cara a terra, per evitar que fes qualsevol ximpleria un cop l'Akainu va matar l'Ace.

Tot i ser el superior d'en Garp, en Sengoku el respecta molt i el considera un amic i aliat important.

Kuzan Edita

En Sengoku sembla mostrar un gran respecte per l'ex-almirall i aprecia el seu punt de vista sobre la justícia, així com el seu potencial de lideratge. Això va quedar demostrat quan va optar per en Kuzan per reemplaçar-lo com a almirall de Flota, quan va decidir renunciar.

Donquixot Rosinante Edita

En Sengoku coneix en Rosinante

En Sengoku es troba en Rosinante

Tot i ser l'últim parent restant del pirata i futur Shichibukai, Donquixot Doflamingo, en Sengoku tenia una gran confiança cap en Rosinante, fent així que en Doflamingo fos vigilat pel seu germà menor. Quan en Rosinante tenia 8 anys, en Sengoku el va adoptar i més tard el va convertir en un soldat de l'Armada. Això implica que en Sengoku fos el responsable del comportament d'odi cap als nens d'en Corazón, com a estratagema per dissuadir els nens d'unir-se als Pirates d'en Donquixot. Es desconeix com va reaccionar en Sengoku davant la seva mort.

Shichibukai Edita

Igual que amb el vicealmirall Smoker i l'almirall Kizaru, en Sengoku creu que els Set Grans Guerrers del Mar no són més que pirates, i per tant, no confia gaire en ells, enomenant-los despectivament "escòria del mar" durant la reunió per la substitució d'en Crocodile. No obstant això, els veu molt útils en moments de necessitat. Quan aquests aliats del Govern Mundial es neguen a complir amb els seus deures, com la Boa Hancock, en Jinbe, i en Marshall D. Teach van fer, en Sengoku els mostra el seu ressentiment.

Govern Mundial Edita

Fa vint-dos anys, en Sengoku va demostrar ser lleial al Govern Mundial i no li agradava que ningú qüestionés el Gorōsei. No obstant això, va perdre la confiança en ells, quan els Cinc Ancians van decidir ocultar l'incident d'Impel Down. Això va quedar demostrat quan va mostrar el seu enuig per la decisió del Govern Mundial de no difondre cartells de cerca i captura pels delinqüents fugitius del nivell 6 d'Impel Down, que eren tan perillosos com per ser capaços de destruir un país sencer. Aquesta va ser la seva raó principal per abandonar el seu càrrec i retirar-se de la Marina.

Enemics Edita

Edward Newgate Edita

Com en Sengoku era una figura important en el temps d'en Gol D. Roger, i ho segueix sent avui en dia; és una de les poques persones que en Barbablanca respecta. En Sengoku, juntament amb tot el Govern Mundial i l'Armada, va emprendre la Guerra contra en Barbablanca per la vida d'en Portgas D. Ace, abans de la mort d'aquest últim. Amb la victòria de la Marina, en Sengoku va respectar el desig d'en Shanks d'enterrar els cossos d'en Barbablanca i l'Ace, atorgant-los un enterrament apropiat, en lloc de mostrar els cadàvers arreu del món com si fossin trofeus. En acceptar les condicions d'en Shanks, va demostrar respectar el difunt Yonkou.

Marshall D. Teach Edita

En Sengoku mostra una gran quantitat d'odi cap en Barbanegra per un bon nombre de raons. Aquestes raons inclouen l'abandonament de les seves obligacions a Marineford, el robatori d'un vaixell de guerra, la infiltració a Impel Down amb la posterior unió d'un nombre de presos d'alta perillositat a la seva tripulació, l'abús de la seva posició com a Shichibukai i després renunciar del seu títol, obtenir el poder de la Gura Gura no Mi, i tractar de destruir per complet Marineford.

Monkey D. Ruffy Edita

Abans de renunciar de la Marina, en Sengoku es mostrava enfadat per totes les accions d'en Ruffy, com ara derrotar en Crocodile, irrompre a Enies Lobby i derrotar en Rob Lucci; derrotar en Gecko Moriah (sent el segon Gran Guerrer del Mar que derrota), colpejar el Noble Mundial Sant Charloss i iniciar l'incident de Sabaody; infiltrar-se a Impel Down i sortir-ne amb tot el motí organitzat pel Buggy, i entrar a la Guerra contra en Barbablanca per intentar rescatar l'Ace.

Juntament amb el fet que cada acció és un cop devastador pel Govern Mundial i que també és el nét del vicealmirall Garp, en Sengoku tendeix a descarregar la frustració que sent després de cada acció d'en Ruffy, contra en Garp. En Sengoku també sap que en Dragon és el pare biològic d'en Ruffy, i considera que en Ruffy és una gran amenaça pel món per les seves arrels, de la mateixa manera que considerava l'Ace una amenaça per les mateixes raons.

Shanks Edita

Tot i que en Shanks és un pirata, el que el convertiria en un enemic, en Sengoku sembla tenir una mica de respecte cap a ell, afirmant que a causa de les seves paraules, ell acabaria oficialment la guerra amb els Pirates d'en Barbablanca, així com entregar els cossos de l'Ace i en Barbablanca als Pirates del Pèl-Roig, per rendir-los un enterrament apropiat. Aquesta és la primera vegada que en Sengoku ha mostrat respecte cap a un pirata, quan abans no havia mostrat respecte ni als Shichibukai.

Shiki Edita

Fa vint anys, en Sengoku tenia en Shiki com el seu principal enemic, tal i com en Garp tenia hi tenia en Gol D. Roger. Li va advertir a en Garp que en Shiki era la seva presa i aquest li va respondre que si el capturava li'n donaria el crèdit, mostrant que només volia capturar el Lleó Daurat per la fama. Quan va decidir lluitar amb en Garp contra en Shiki a Marineford, però, va ser només per evitar que causés més danys a l'illa, ja que va destruir la meitat de l'illa lluitant amb desavantatge.

Com a antic almirall de Flota, en Sengoku tenia poder absolut sobre totes les accions de l'Armada, incloent convocar una Buster Call o concedir o retirar el títol d'un Shichibukai en qualsevol moment. Els únics que estan per sobre d'ell i el manen són el Gorōsei i el comandant en cap Kong. No obstant això, amb la seva renúncia va venir la pèrdua de tals autoritats.

Fa vint-i-dos anys, quan en Shiki estava causant estralls a Marineford després de sentir que havien capturat en Roger, en Sengoku va lluitar al costat d'en Garp per derrotar en Shiki evitant així la destrucció total de Marineford i poder tancar-lo a Impel Down.

Fins i tot sense els seus poders de Fruita del Diable, es dóna a entendre que té una força enorme, suficient per mantenir sense esforç a un Garp enfurismat amb la mà. Sent una figura prominent en l'època d'en Roger, en Sengoku segueix sent una de les figures més temudes i prominents del món de One Piece.

En Sengoku és conegut pel seu ingeni tàctic i estratègic per marines i pirates per igual: és el principal responsable de totes les maniobres de l'Armada desplegades al llarg de la Guerra d'en Barbablanca a Marineford, com ara la transmissió d'un pla per a tots els soldats de la Marina, que deia que en Portgas D. Ace anava a ser executat abans de l'hora estipulada amb la intenció que les tropes d'en Barbablanca interceptessin el missatge i perdessin la formació. A continuació, va conspirar amb l'almirall Akainu en un complot per fer fracassar l'aliança entre les divisions principals de Barbablanca i les seves 41 tripulacions aliades, per fer veure que en Barbablanca els havia venut a l'Armada per salvar la vida de l'Ace, exposant-los directament a la vintena de Pacifistes que els van atacar per darrere. És possible que les transmissions anteriors sobre el pare vertader de l'Ace fos un acte per desmoralitzar aquells pirates que havien patit alguna derrota dels Pirates d'en Roger, en comptes d'un acte de justificació pública. A més, en Sengoku va planejar que els capitans aliats assassinessin en Barbablanca a partir dels enganys de l'Akainu. Va aconseguir que l'Squard ferís el Yonkou, encara que no el va malferir de gravetat.

Va operar les seves estratègies, mentre tenia en compte els poders dels seus subordinats, especialment en els almiralls: com quan combina l'aparició dels murs d'encerclament de Marineford amb el "Ryusei Kazan" de l'Akainu per derrotar les forces dels pirates aliats, destruir el vaixell insígnia d'en Barbablanca, el Moby Dick.

Haki Edita

Més informació: Haki

És sabut que tots els vicealmiralls i els seus càrrecs superiors posseeixen haki. Com que en Sengoku va ser un almirall de Flota, és obvi que entra dins la norma i per tant en té.  

Fruita del Diable Edita

Més informació: Hito Hito no Mi (Model Daibutsu)
Sengoku Attacks the Blackbeard Pirates

En Sengoku en forma de Daibutsu, atacant els Pirates d'en Barbanegra amb ones de xoc

En Sengoku es va menjar la "Hito Hito no Mi, Model: Daibutsu", una Fruita del Diable Zoan Mítica (quelcom més estrany que una fruita lògia) que li permet convertir-se en un Daibutsu gegant, sent probablement la raó del seu sobrenom. Hi ha soldats de l'Armada que van afirmar a Marineford, que no havien vist mai la forma Daibutsu abans de la guerra.

Quan s'engrandeix, la seva jaqueta de la Marina, les ulleres, i els pantalons es fan grans amb ell. El seu uniforme es queda lligat a la cintura, encara que no es veu que se'l lligui durant la transformació i el color del seu cos i roba passen a ser daurats, de forma similar al d'una estàtua d'or polit. En aquesta forma el seu cos té diferents proporcions, el tors i els braços són molt més grans en comparació amb la resta del seu cos.

Aquesta habilitat li dóna un impuls enorme de potència a la seva força impressionant, tornant-se suficientment fort per causar la destrucció de la plataforma d'execució, en un sol cop de puny, tot i l'esforç defensiu del Gear Third d'en Ruffy i el mur de cera d'en Mr.3. També pot llançar una ona de xoc explosiva amb una empenta del palmell de la mà, suficient per enviar a volar a la majoria dels Pirates d'en Barbanegra a una distància considerable.    

Després de la guerra Edita

Després de la Guerra, se'l veu entre les ruïnes de Marineford mentre el comandant Brandnew l'informa de l'estat d'Impel Down. Quan en Sengoku sap que han escapat més presoners del nivell 6, immediatament ordena que s'emetin els cartells de busca i captura, però el comandant Brandnew li diu que no, que és una ordre del Gorosei no emetre els cartells per no espantar a la població.

Sengoku i Kong

En Sengoku parlant amb en Kong

Més tard va anar a veure en Kong per dir-li que renunciava al seu càrrec. En Kong estava decebut per aquest fet, però li diu que ho accepta, juntament amb la renuncia d'en Garp que li havia fet anteriorment, però els hi va dir que els dos seguirien amb les seves heroïcitats, ja que són dos personatges molt influents a la Marina per tal de poder reclutar nous membres. Abans de marxar, suggereix a l'Almirall Aokiji com a nou Almirall de Flota

Trivia Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori