FANDOM

Esbós.jpg
Article incomplet.png

Sentomaru

Manga - Anime

En Sentomaru

Manga - Anime

En Sentomaru

Informació
Nom japonès: 戦桃丸 (せんとうまる)
Nom anglès: Sentomaru
Nom català: Sentomaru
Afiliació: Marina
Ocupació: Marine; Guardaespatlles d'en Vegapunk; Capità dels pacifistes
Sobrenom: Sentomaru el de la destral
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 10 de Març
Doblatge català:

En Sentomaru és el guardaespatlles d'en Vegapunk i està al comandament de la Unitat Científica de la Marina. Després del timeskip diu que s'ha convertit en un soldat de la Marina en tota regla. És el nebot d'en Borsalino.

AparençaEdita

En Sentomaru és un home gran amb un vestit semblant al d'un lluitador de sumo. El seu rostre i el seu cabell, però, s'assemblen als d'un nen. Té una gran cicatriu que va des de l'ull esquerre fins a la boca. El seu vestit és una camisa semblant a un pitet gegant o un davantal de color marró vermellós. Porta un emblema a davant que significa "cel" i un llaç a l'esquena fet amb una corda de color vermell i blanc. En Sentomaru també té benes embolicades al voltant del seu puny dret i al colze, i porta tatuat un kanji Sen (戦 batalla) al bíceps esquerre. En Sentomaru porta una destral enorme de doble tall tan alta com ell.

Després del timeskip, porta un abric de la marina sobre les espatlles, ja que ara és un soldat de la Marina. També s'ha tret les benes del voltant dels seus braços.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori