FANDOM

Shiliew
Manga - Anime

En Shiliew

Informació
Nom japonès: シリュウ
Nom anglès: Shiliew
Nom català: Shiliew
Afiliació: Pirates d'en Barbanegra; Govern Mundial (abans); Impel Down (abans)
Ocupació: Pirata; Cap dels carcellers (abans)
Sobrenom: Shiliew de la Pluja
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 11 de juny[1]
Doblatge català: Iván Cànovas (Impel Down); Joan Sanz (Marineford)
En Shiliew de la Pluja era el cap dels carcellers d'Impel Down i, tot i estar un graó per sota d'en Magellan, tenien el mateix poder, fins que va ser empresonat per la seva violència cap als presoners. A causa dels disturbis causats per en Monkey D. Ruffy i l'arribada d'en Marshall D. Teach, va ser posat en llibertat temporalment per ajudar a sufocar el motí. No obstant això, en lloc de fer front als pirates, en Shiliew va trair la presó i, finalment, va decidir unir-se a la tripulació d'en Barbanegra.

Aparença Edita

En un flashback, en Shiliew es veu que té la corretja de diable com les ales similars a les d'en Magellan i d'en Hannyabal, juntament amb el barret d'un oficial negre amb una franja vermella que té orelleres blanques en els laterals i guants de color granat. En general, porta la visera de la gorra ben baixa. La corretja en les ales no estan presents en el moment en què va ser alliberat de la seva cel·la. És un home bastant gran, tan alt com en Barbanegra. També té un mentó prominent. Durant la seva reclusió se li va permetre conservar el seu uniforme i no portava camisa a ratlles dels presos. També porta una jaqueta llarga color blanc, groc i negre sobre ell, cobria com una capa. Al kanji de la part posterior de la seva jaqueta es llegeix Goku (狱), que significa "presó". En Shiliew normalment és vist fumant un cigar.

L'espasa que empunya en Shiliew té una fulla llarga amb un guàrdia de plaça. La meitat de la beina és de color blanc, mentre que l'altra meitat és de color vermell.

Personalitat Edita

Les meves disculpes ...

— Disculpa sarcàstica d'en Shiliew després d'haver assassinat als seus subordinats.

En Shiliew és extremadament cruel i sembla gaudir matant gent, tot el temps que pugui. Ell va massacrar a molts presoners dins de les parets d'Impel Down. També va ferir als seus subordinats després de ser alliberat de presó, mentre que dóna una disculpa sarcàstica. També li agrada posar a prova la seva espasa en contra dels altres, fins i tot si estan molt per sota del seu nivell d'energia. També és completament tranquil i serè, fins i tot en situacions de tensió i inesperat. També és prudent, perquè adverteix als Pirates d'en Barbanegra no subestimar a en Magellan i ell els avisa que s'haurien d'haver preparat adequadament per al Nou Món. En Shiliew aparentment és molt enganyós i traïdor, ja que es va oferir a ajudar a lluitar amb en Magellan per a la presó si s'allibera, sinó que va trair al seu ex- superior i va causar estralls, matant a molts subordinats.

També és un fumador. Quan va sortir de la presó per ajudar a en Magellan, el primer que volia era un encenedor per fumar la seva cigarreta.

En Shiliew també creu que els Shichibukai són pirates. Malgrat això, ell estava disposat a ajudar els Pirates d'en Barbanegra, i fins i tot es va convertir en un d'ells. En Shiliew creu en el destí, creient que era el destí que va portar a en Barbanegra per a ell, i que el destí li va dir a unir-se a la tripulació. S'ha demostrat que ell no es preocupa molt pels detalls personals, quan se li va preguntar per l'Almirall de Flota Sengoku sobre el que va passar amb en Magellan, ell li va dir que ho descobrís per si mateix. Sembla tenir una disposició molt estricta pel que fa als que l'envolten, ja siguin carcellers o pirates, i també ha demostrat estar molt irritat i agreujat pels Pirates d'en Barbanegra, per no preparar-se adequadament per al Nou Món.

Com cap de carcellers d'Impel Down, en Shiliew tenia autoritat sobre tots els guàrdies i carcellers d'Impel Down, però a causa dels seus múltiples abusos de poder va ser desproveït d'aquest càrrec i per tant d'aquest privilegi.

Segons l'Ivankov, en Shiliew té tant de poder com en Magellan, però en Shiliew és més perillós per en fet de que és més sàdic. Ell lluita amb una espasa molt grossa amb la qual és molt hàbil matant, cosa demostrada quan mata als guàrdies que l'alliberen amb un cop àgil, potent i ràpid. A més té una resistència sobrehumana, això es veu quan en Sengoku el pega amb la forma de buda i ell pot suportar fàcilment el cop.

Armes Edita

Espasa-Shiliew.jpg

L'espasa d'en Shiliew, dins la seva beina.

En Shiliew és un mestre espadatxí i és molt hàbil amb un tipus específic d'espasa, el nodachi. Un cop alliberat de la seva cel·la i de la seva condemna a mort, en Shiliew van va agafar la seva espasa i va matar el seus companys d'Impel Down en una fracció de segon.

Història Edita

Passat Edita

Pasat shiliew.jpg

En Shiliew en el passat, matant a presos.

Encara que els guàrdies d'Impel Down tenen permís per matar els presos per motius de seguretat, en Shiliew abusant molt d'aquest privilegi, va matar molts presos per al seu propi plaer. Quan s'enfronta contra en Magellan, l'abús d'en Shiliew del seu privilegi, va ser revelat i se'l va considerar una amenaça. Per això, va ser condemnat a mort i posat en espera d'execució en el Nivell 6. Com els crims dels presos del Nivell 6, es consideren massa perillosos o incòmodes que es facin públics, els crims d'en Shiliew no van ser escoltats, malgrat la seva brutalitat.

Impel Down Edita

Shiliew.jpg

En Shiliew amb la seva espasa.

Quan els carcellers van arribar el Nivell 6, després del seu fallit intent d'inundar el pis amb gas per noquejar i capturar en Ruffy, l'Ivankov i l'Inazuma, en Shiliew els informa que s'havia escapat, juntament amb en Jinbei i en Crocodile, afirmant que Impel Down ha anat costa avall sense ell. Li diu als carcellers que estaria disposat a donar un cop de mà en la lluita contra els fugitius. En Magellan, després d'assabentar-se de la intrusió dels Pirates d'en Barbanegra a Impel Down, a contracor va accedir alliberar en Shiliew per lluitar contra el Shichibukai no desitjat, afegint la frase a en 

Teach-i-Shiliew.jpg

En Barbanegra li diu a en Shiliew si es vol unir a la seva tripulació.

En Shiliew, que això ha estat una simple puntualitat, i que no rebrà més oportunitats. No obstant això, el moment en què se li va donar de nou la seva espasa, va atacar als carcellers que van ser enviats a posar-lo en llibertat. Després va anar pujant nivells per trobar-se amb els Pirates d'en Barbanegra. Després és vist en el Nivell 1, enfrontant-se contra en Teach i la seva tripulació, per a gran sorpresa dels guàrdies que lluitaven contra la tripulació intrusa. Què va succeir durant la trobada es desconeix, però els Pirates d'en Barbanegra d'alguna manera va aconseguir passar i entrar al Nivell 4. Més tard, en Shiliew, aparentment il·lès de la seva trobada amb en Barbanegra, es veu matant als guàrdies, destruint la sala de control, desactivant el cargol telèfon gegant responsable de la recepció visual, i va tallar totes les línies de contacte amb l'exterior de la presó, alhora que afirmava que no volia que en Magellan per arribés fins a ell. Una estona després de la trobada dels Pirates d'en Barbanegra amb en Magellan, en Shiliew va arribar i els va salvar amb un antídot, indicant que haurien mort si no fos per ell. En Barbanegra, aparentment, va convidar en Shiliew a unir-se a la seva tripulació després de que en Shiliew els salvés. En Shiliew accepta, a causa de la sort i el fet que estava esperant a un home de la talla d'en Barbanegra, i l'alternativa és la condemna a mort, com ell mateix va afirmar. En Shiliew finalment es va tornar a veure quan va venir amb en Barbanegra a Marineford.

Marineford Edita

En Shiliew és descobert juntament amb els altres membres dels Pirates d'en Barbanegra a la plataforma d'execució en què estaven veient els esdeveniments que es desenvolupaven en el camp de batalla. Ell i els altres van arribar a Marineford perquè volien presenciar la mort d'en Barbablanca. Quan en Sengoku exigeix ​​saber què li va passar a en Magellan i a Impel Down, amb la resposta d'en Shiliew "Si ho vols saber, vés-hi tu mateix". La seva conversa va ser interrompuda quan en Barbablanca ataca, però tota la tripulació va escapar il·lesa.

Barbablanca vs Pirates Barbanegra.jpg

Els Pirates d'en Barbanegra contra en Barbablanca.

Quan en Barbablanca aconsegueix ferir en Barbanegra, tot i aquest últim, anul·lant el poder de la Fruita del Diable del primer, en Shiliew participa a atacar en Barbablanca juntament amb la resta dels Pirates d'en Barbanegra, tallant-lo amb la seva espasa. Després de la mort d'en Barbablanca, ell i la resta de la tripulació van procedir a ajudar a ensenyar a assimilar el poder de la fruita d'en Barbablanca cobrint els dos pirates en una manta fosca. Tot i que en Teach anava molt convençut, en Shiliew diu que existia la possibilitat que en Barbanegra podia fallar, reflexionant si la tripulació es dissoldria o seguirien junts, si això passés. Com en Barbanegra pren el control del poder d'en Barbablanca, vol sacsejar Marineford, i destruir el seu nucli, el que fa que s'enfonsi. Com en Sengoku no permetria que això passés, ell amb enuig es transforma en la seva forma de Buda. A continuació, va crear una ona de xoc gegant, que va afectar a tots els Pirates d'en Barbanegra, a excepció del capità. Sembla que no es fa massa mal, ja que va poder posar-se dret amb força facilitat. Se'n va amb la resta de la tripulació, quan els Pirates d'en Shanks apareixen en escena.

Nou Món Edita

Shillew-Renyant.jpg

En Shiliew junt amb els seus companys en una illa del Nou Món

En Barbanegra fa el seu moviment en el Nou Món, traient la Jewelry Bonney en el procés. Mentre la tripulació es veu barallant-se entre si, en Shiliew renya a la tripulació per no estar preparada per les dificultats del Nou Món. La Balsa dels Pirates, es va trencar a causa del pes d'en Sanjuan Wolf, i que aparentment es van posar en contacte amb l'Armada, al comerç de la Bonney per un cuirassat. Van Augur els avisa que el cuirassat està a punt d'arribar, però que no hi haurà cap intercanvi, perquè l'Akainu és a bord. Sabent que l'acord no passarà, els Pirates d'en Barbanegra fugen, deixant enrere la Bonney per ser arrestada.

L'ascens de poder Edita

En algun moment durant el timeskip de dos anys, els Pirates d'en Barbanegra han utilitzat el coneixement del seu capità, per conquerir els antics territoris d'en Barbablanca. Ara que en Barbanegra s'ha convertit en un Yonko, els Pirates d'en Barbanegra estan caçant als usuaris de fruites del diable més poderoses, per tal d'absorbir les seves habilitats.  

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • En Shiliew comparteix la seva aparença amb en Yasunori Kato, el dolent de la novel·la i de la pel·lícula dels 80, Teito Monogatari. Molts altres personatges d'anime i els jocs de vídeo s'han basat en el mateix disseny, incloent M. Bison (conegut com Vega a Japó) de Street Fighter 2, i Washizaki de Riki-Oh. El disseny s'ha reutilitzat i es fa referència sovint, així que és impossible dir d'on prové el personatge, o si només ha sigut la inspiració real d'Oda. 
  • El nom d'en Shiliew s'assembla a la d'un pirata xinès de la vida real: Zheng Zhilong que, traduït al japonès, és Tei Shiryū.

Referències Edita

Navegació Edita

[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori