FANDOM

Shiro Shiro no Mi
Shiro Shiro no Mi
Informació
Nom japonès: シロシロの実
Nom anglès: Castle-Castle Fruit
Nom català: Fruita Castell Castell
Primera aparició:
Significat: Castell
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Capone Bege
La Shiro Shiro no Mi és una fruita del diable que permet a l'usuari convertir-se en una fortalesa humana, com si tot el seu interior fos un castell. L'usuari d'aquesta fruita és en Capone Bege. El primer cop que es va veure la fruita va ser a l'Arxipèlag de Sabaody[1] però no va ser fins a l'illa de Zou que es va saber el seu nom.[2]

Fortaleses i debilitats Edita

Ho sento però perdreu, hi ha massa diferència de nombre.

— En Capone Bege abans de lluitar contra els soldats a Sabaody.

Poder Capone Bege

En Bege llençant una forta emboscada.

La principal fortalesa d'aquesta fruita és que permet a l'usuari convertir-se en una fortalesa vivent, amb tot tipus d'obertures, com finestres pels canons o ponts llevadissos per on surten els defensors de la fortalesa. A la part més interna de la fortalesa hi ha diverses habitacions, des d'habitacions de pedra on es preparen per al combat com habitacions més elegants, amb taules allargades, cadires i diverses decoracions. Dins de l'usuari hi poden viure persones o emmagatzemar objectes o armes, gràcies a la reducció de la seva mida, que recuperen en sortir de l'usuari i allunyar-se una petita distància d'aquest. Aquesta distància es veu per una mena d'aura rosada que rodeja l'usuari. Les defenses del castell poden repartir-se per tot l'usuari, fent un atac de 360° o fer atacs per sorpresa.[1][2]
Bege Controls Banquet Hall

En Bege controlant l'interior de la seva fortalesa, creant armes i trampes.

Mentre l'usuari no està en combat, el castell que manté dins no és visible en el seu exterior i, per tant, no es pot saber com és per dins, a menys que s'hi entri. Això dóna cert avantatge a l'usuari en un combat, ja que els seus enemics pensaran que estan lluitant contra una sola persona fins que aquest reveli la seva fortalesa interna.

L'usuari té control total de tot el que passa dins la fortalesa i telepàticament pot moure's i crear objectes a dins a voluntat. A més, sembla que l'usuari és capaç de manifestar les característiques armamentistes d'una fortalesa en el seu cos, com es veu quan en Capone Bege converteix les seves cames en les erugues d'un tanc. Tot i això, no sembla que el moviment de l'usuari afecti l'interior, com es demostra quan els Barret de Palla no noten moviment quan en Capone Bege torna cap al vaixell.[3]

Capone Bege dins seu

En Capone Bege fent un clon de si mateix

L'usuari també és capaç de crear una miniatura de si mateix, a través d'un fluid estrany, dins el seu propi cos per tal de comunicar-se amb els de dins, tot i que no ho necessita perquè també pot parlar i els de dins l'escoltaran.[2]

Tot i això, sembla que tot el potencial ofensiu de la fruita depèn de la gent que hi hagi dins la fortalesa, per poder disparar els canons o qualsevol tipus d'arma. A més, sembla que si l'usuari inhala fum o substàncies similars l'interior de la fortalesa s'ompliran d'aquest també, com es demostra quan en Capone Bege fuma el seu cigarro i tot el seu interior s'omple de fum, fent tossir els de dins.[1] L'interior de la fortalesa també pot tenir danys estructurals però es desconeix com afecta això al cos de l'usuari. Qualsevol persona pot sortir de la fortalesa per una obertura, per la qual cosa l'usuari ha de controlar els presos que tingui.[3] A més d'això, l'usuari també es veu afectat per les debilitats comunes de les fruites del diable.

Usos Edita

En Capone Bege utilitza aquesta habilitat principalment per atacar per sorpresa als seus enemics. Com que té tot un exèrcit dins el seu cos, pot atacar amb tota mena d'armament, des de canons o pistoles que disparen als seus enemics des del cos de l'usuari, a poder sortir del cos fortalesa muntats a cavall.

En Bege també utilitza el seu cos per tenir conversacions privades amb les persones del seu interior. Per fer-ho, crea un clon seu a partir d'una substància líquida dins el seu cos. Quan l'usuari fa aquest clon, el seu cos real queda quiet i la mirada es desvia. Tot i això, l'usuari encara pot moure el cos real a voluntat.[3]

Tècniques Edita

  • Castle Tank

    Castell tanc.

    Castell tanc: és una tècnica que consisteix en convertir les cames en unes rodes de tanc (erugues) per poder-se moure a gran velocitat, de forma similar a en Franky. No se sap si les cames es transformen en rodes o simplement queden cobertes. El primer cop que es veu és per escapar d'en Nekomamushi després de capturar en Sanji i en Caesar dins el seu cos.[3]

Trivia Edita

  • La fruita d'en Blamenco és semblant a aquesta fruita, ja que permet a l'usuari guardar coses dins el cos. La Yami Yami o la Numa Numa també tenen aquesta capacitat, però aquestes són lògia i la Shiro Shiro és paramècia.
  • La sala de banquets de l'interior d'en Capone Bege està plena de quadres d'ell mateix.
  • És la segona fruita d'un supernova de la qual es sap el nom, sense comptar en Ruffy, 304 capítols després de la seva primera aparició. La primera és l'Ope Ope d'en Law.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 52 Capítol 508 (pàg. 2-5) i Episodi 401, en Bege utilitza els seus poders per atacar un grup de marines.
  2. 2,0 2,1 2,2 One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 812 (pàg. 10-17), es revela que en Bege va menjar la Shiro Shiro no Mi.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 813 (pàg. 2-17), en Bege mou el seu cos fortalesa dins i fora de diferent manera.

Navegació Edita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
Canon: Gomu Gomu no Mi  •  Bara Bara no Mi  •  Sube Sube no Mi  •  Kilo Kilo no Mi  •  Bomu Bomu no Mi  •  Hana Hana no Mi  •  Doru Doru no Mi  •  Baku Baku no Mi  •  Mane Mane no Mi  •  Toge Toge no Mi  •  Supa Supa no Mi  •  Ori Ori no Mi  •  Bane Bane no Mi  •  Ito Ito no Mi  •  Noro Noro no Mi  •  Doa Doa no Mi  •  Awa Awa no Mi  •  Beri Beri no Mi  •  Sabi Sabi no Mi  •  Shari Shari no Mi  •  Yomi Yomi no Mi  •  Kage Kage no Mi  •  Horo Horo no Mi  •  Suke Suke no Mi  •  Nikyu Nikyu no Mi  •  Ope Ope no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  Mero Mero no Mi  •  Doku Doku no Mi  •  Horu Horu no Mi  •  Choki Choki no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Woshu Woshu no Mi  •  Fuwa Fuwa no Mi  •  Mato Mato no Mi  •  Buki Buki no Mi  •  Guru Guru no Mi  •  Beta Beta no Mi  •  Hobi Hobi no Mi  •  Bari Bari no Mi  •  Nui Nui no Mi  •  Giro Giro no Mi  •  Ato Ato no Mi  •  Jake Jake no Mi  •  Pamu Pamu no Mi  •  Sui Sui no Mi  •  Ton Ton no Mi  •  Hira Hira no Mi  •  Ishi Ishi no Mi  •  Nagi Nagi no Mi  •  Chiyu Chiyu no Mi  •  Soru Soru no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Bisu Bisu no Mi  •  Memo Memo no Mi  •  Mochi Mochi no Mi  •  Hoya Hoya no Mi  •  Netsu Netsu no Mi  •  Kuku Kuku no Mi
Farciment: Goe Goe no Mi  •  Hiso Hiso no Mi  •  Kama Kama no Mi  •  Kachi Kachi no Mi  •  Nemu Nemu no Mi  •  Mini Mini no Mi  •  Atsu Atsu no Mi  •  Noko Noko no Mi  •  Ami Ami no Mi  •  Kopi Kopi no Mi  •  Modo Modo no Mi  •  Mosa Mosa no Mi  •  Peto Peto no Mi  •  Kone Kone no Mi  •  Moa Moa no Mi  •  Kyubu Kyubu no Mi  •  Nito Nito no Mi  •  Hore Hore no Mi  •  Gutsu Gutsu no Mi  •  Nuke Nuke no Mi  •  Koro Koro no Mi  •  Jara Jara no Mi  •  Iro Iro no Mi  •  Goru Goru no Mi  •  Raki Raki no Mi  •  Nepa Nepa no Mi  •  Mono Mono no Mi  •  Bijo Bijo no Mi  •  Pocha Pocha no Mi  •  Ute Ute no Mi
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Farciment: Tori Tori no Mi (Model Àguila)  •  Inu Inu no Mi (Model Gos viverrí)  •  Batto Batto no Mi (Model Vampir)  •  Tori Tori no Mi (Model Nue)
Lògia
Classe indeterminada
Canon: Tama Tama no Mi
Farciment: Zuma Zuma no Mi  •  Meta Meta no Mi