Fandom

One Piece Català Wiki

Shu

3.530pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Shu
Manga - Anime

En Shu

Informació
Nom japonès: シュウ
Nom anglès: Shu
Nom català: Shu
Afiliació: Marina
Ocupació: Capità
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Sabi Sabi no Mi
Nom català: Fruita Òxid Òxid
Significat: Òxid
Tipus: Paramècia
En Shu és un dels 200 capitans que van formar part del Buster Call d'Enies Lobby. Va lluitar en el Pont del Dubte contra en Zoro.

Aparença Edita

Porta un vel blanc tapant-li la boca, una gorra de l'armada més grossa de lo normal creant-li una mena de turbant, i l'uniforme oficial de l'armada sense mànigues i amb una capa que li arriba fins al cul.

Fruita del Diable Edita

En Shu va menjar la fruita Sabi Sabi no Mi que li permet oxidar tot el que contingui metall, incloent les persones pel ferro de la sang, si està en contacte amb la persona si no, l'oxidació desapareix. Això el fa immune a tots els metalls, sent així immune a les espases.

Història Edita

Ell va ser un dels 200 capitans que van participar en el Buster Call d'Enies Lobby. En el pont del dubte va lluitar contra en Zoro oxidant-li la seva espasa Yubashiri obligant-lo a guardar-la. Després en Zoro va provar d'atacar-lo amb una espasa de l'armada però també l'oxida. En aquell moment, en Shu li agafa el braç a en Zoro i li comença a oxidar, però per sort, l'Usopp disfresat d'en Sogeking llança una bala explosiva que fa que en Zoro pugui tornar a la normalitat.

One Piece Film: Z Edita

Va fer una aparició menor en la 12a Pel·lícula com a un personatge de fons en el debat dels soldats de l'armada sobre les intencions d'en Zephyr.[1]

Grans Batalles Edita

Batalles de farciment Edita

Curiositats Edita

  • Comparteix el nom amb un personatge de Bola de Drac i Inazuma Eleven.
  • Shu és el nom del déu de l'aire i la llum en la mitologia grega.

Referències Edita

  1. One Piece Pel·lícula 12, en Shu com a personatge de fons a One Piece Film Z.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori