FANDOM

Chouchou
Informació
Nom japonès: シュシュ
Nom anglès: Chouchou
Nom català: Shushu
Afiliació: Hocker; Orange Town
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Chouchou (シュシュ Shushu?) és un gos blanc d'Orange Town. Guarda una botiga de menjar per animals, dia i nit, sense moure's, perquè la botiga pertany al seu amo mort, Hocker.

Aparença Edita

En Chouchou és un simple gos blanc petit amb orelles curtes, pell blanca prima, ulls petits brillants i de color negre. Durant la inauguració de la nova botiga de menjar per animals, portava un llaç negre.

Personalitat Edita

En Chouchou és un gos molt lleial, protegeix la botiga d'animals del seu amo amb la seva pròpia vida, i es nega a moure's del lloc malgrat el perill. Ell també va ajudar a els Pirates del Barret de Palla a escapar-se de la gent del poble que malinterpretava les seves intencions, com agraïment per haver-lo ajudat.

Història Edita

Passat Edita

Quan en Hocker el va deixar un dia per anar al metge, li va confiar la seva botiga de mascotes a en Chouchou. En Hocker va morir d'una malaltia desconeguda, i mai va tornar. En el fons, en Chouchou sabia que el seu amo va morir, però es va negar a moure's de la botiga, inflexible en la protecció d'aquesta. La botiga es va convertir en el seu tresor. Tot i que els Pirates d'en Buggy van atacar la ciutat i la resta de la gent del poble va fugir a un refugi als afores, en Shushu contínuament es va negar a cedir. L'alcalde Boodle venia de tant en tant per alimentar-lo, així com tractar de convèncer d'anar al refugi.

Arc d'Orange Town Edita

En Chouchou es va empassar la clau de la gàbia d'en Ruffy, va ser en el moment en què ell estava mig estrangulat per en Ruffy tractant d'obtenir la clau. Després, en Mohji i en Richie van aparèixer per buscar a en Ruffy, en Zoro i la Nami. Quan en Richie va veure la botiga d'animals es va dirigir a ella per obtenir un mos ràpid. En Chouchou va lluitar contra en Richie per defensar la botiga, però no va servir de res. Al final, només va poder veure la botiga de mascotes a cendres. En Ruffy, fora de la seva gàbia, gràcies a en Richie, va veure com el gos estava trist per la pèrdua del seu únic tresor, i va derrotar a en Mohji i en Richie com a venjança per en Chouchou. Després de la batalla, en Ruffy va anar amb en Chouchou amb una bossa de menjar per a gossos, l'última de la botiga. En Chouchou després va sortir de la ciutat i es va dirigir ​​cap al refugi creat per la gent del poble. En Chouchou més tard va ajudar a la fuga dels Barret de Palla, ja que la gent del poble estava enfadada després de que en Ruffy va revelar que ell va ser el que va colpejar a l'alcalde. En Chouchou és vist per última vegada mossegant a en Mohji en el seu extrem posterior.

Dos anys més tard Edita

Després de dos anys, en Chouchou es veu que té una gran obertura de la seva botiga d'aliments per a mascotes juntament amb l'alcalde d'Orange Town.

Trivia Edita

  • En Chouchou està inspirat en el gos Hachikō, un gos lleial que va esperar al seu amo en una estació durant deu anys. De la història d'en Hachikō se n'ha fet, fins i tot, una pel·lícula: Sempre al teu costat, Hachiko.