FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Stelly" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Stelly
Manga - Anime

Stelly

Informació
Nom japonès: ステリー
Nom anglès: Stelly
Nom català: Stelly
Afiliació:
Ocupació: Noble
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 8 (flashback)
18 (abans del timeskip)
20 (ara)
Aniversari: 12 de març[1]
Doblatge català:
L'Stelly és el germà adoptiu d'en Sabo i pertany a la noblesa. Tenia 8 anys quan va ser introduït i venia d'una família de nobles de rang més alt que la d'en Sabo.[2]

Aparença Edita

L'Stelly és una mica alt per la seva edat, ja que ell és dos anys menor que en Sabo, però té la mateixa alçada que ell. Porta una camisa amb volants per la meitat amb un llaç i tirants. Sovint se'l veu somrient. Té un cap rodó amb un nas fi i pla i els cabells taronges en forma de bol.

Personalitat Edita

Com la majoria dels nobles de Goa han demostrat, és una persona arrogant que no li importa ningú que és inferior que ell, referint-se a ells com a escombraries. Això també li diu a en Sabo, a causa del que va escoltar dels seus pares, tot casualment, sense tenir en compte els costums o el respecte. No obstant això, l'Stelly pot posar una façana del manierisme bé i devoció davant dels seus pares adoptius. Ell tampoc és molt valent, plorant de por quan en Sabo el va atacar, i evitant qualsevol responsabilitat quan en Sabo es va escapar de nou. En poques paraules, és tot el contrari del seu germà gran adoptiu. L'Stelly també sembla ser intel·ligent, d'acord amb el seu mestre i els pares adoptius, per la seva educació més alta, i el pare d'en Sabo desitja que ell sigui l'hereu.

Trivia Edita

  • L'Stelly sembla assemblar-se a en Helmeppo de moltes maneres. Per exemple, els dos són uns covards, els dos tenen el mateix tall de cabell, els dos són molt arrogants i tenen egos grans. No obstant això, en Helmeppo ho era abans, ja que més tard s'ha tornat més valent, canvia el seu pentinat, i es fa més modest i generós.

Referències Edita

  2. One Piece Manga i Anime - Vol. 60 Capítol 586 i Episodi 500, es presenta l'Stelly.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori