Fandom

One Piece Català Wiki

Suke Suke no Mi

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Suke Suke no Mi
Sukesuke.jpg
Informació
Nom japonès: スケスケの実
Nom anglès: Clear-Clear Fruit
Nom català: Fruita Invisible Invisible
Primera aparició:
Significat: Invisible
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Absalom
La Suke Suke no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet tornar invisible a l'usuari i a tot el que aquest estigui tocant. Aquesta fruita es pot fer servir per espiar o per donar cops sorpresa, encara que l'Absalom la va menjar per fer coses pervertides, igual que volia fer en Sanji[1]. L'usuari d'aquesta fruita és l'Absalom.

Fortaleses i debilitatsEdita

Ja sé que et pots fer invisible i que també tornes invisible tot allò que toques en aquell moment, aquest és el poder de la fruita del diable per ser invisible.

— En Sanji explicant el que sap de la Suke Suke a l'Absalom.

L'Absalom desapareixen amb la nami.png

L'Absalom desapareixent amb la Nami.

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra l'Absalom, és que l'usuari d'aquesta fruita es pot tornar invisible i transmetre el poder a tot el que toca de forma selectiva[1]. Així, pot no ser vist per exemple per espiar sense ser detectat[2]. Si es transmet a d'altres persones, es pot segrestar sense poder ser perseguit[3]. Si es transmet a les armes, es pot atacar per sorpresa o sense saber com s'ha atacat[1]. Fins i tot es pot transmetre a vaixells sencers podent escapar per mar sense ser vist[4].

La principal debilitat de la fruita és que, tot i ser invisible i no poder ser vist, l'usuari pot ser detectat pel soroll, el tacte o l'olfacte. A més, es pot tacar quan és invisible i veure's la taca, delatant la seva posició, encara que això es pot solucionar convertint la taca en invisible, ja que està amb contacte amb l'usuari. A més d'això, l'usuari necessita concentració per tornar-se invisible, això explica perquè a l'anime quan li donen cops repetits i molt forts la seva invisibilitat pot titubejar i fins i tot desaparèixer, com es demostra quan el Sanji li dóna molts cops seguits a la cara[5]. A més, la invisibilitat transmesa a objectes desapareix quan es deixa de tocar-lo. A part d'això la fruita presenta les debilitats comunes de totes les fruites del diable.

Usos Edita

L'Absalom es va menjar la fruita pensant a utilitzar-la per espiar les dones. Tot i això, utilitza els poder de fer-se invisible per ajudar-lo en combat, amagant-se del enemic per atacar-lo per sorpresa o amagant les armes amb què lluita. Igualment, l'Absalom considera que aquest poder només li serveix per complementar les modificacions fetes al seu cos.

TècniquesEdita

Les tècniques que utilitza l'Absalom són tècniques de lluita normal però que són reforçades per el seu poder de la Suke Suke, les tècniques que es coneixen són:

  • Mans de la mort: És una tècnica que consisteix a mostrar els palmells de les mans de cara el rival i disparar un tret suficientment fort com per trencar una paret, això és possible per que l'usuari fa invisibles uns bazookas portàtils que té lligats a cada avantbraç. El primer cop que es veu és al jardí de la Perona, on ataca l'Inuppe[6], però el primer cop que s'anomena i es sap com és duu a terme és a la lluita contra en Sanji a l'esglesia[7].
  • Mà del fantasma: És una tècnica que consisteix a tornar-se invisible i atacar amb les mans a un rival sense ser descobert i sense poder ser esquivat. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Sanji a l'esglesia[8].
  • Cama del fantasma: És una tècnica que consisteix a tornar-se invisible i atacar amb les cames a un rival sense ser descobert i sense poder ser esquivat. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Sanji a l'esglesia[9].

Trivia Edita

  • El Sanji volia menjar la fruita del diable per poder mirar a les dones sense que aquestes s'adonesin. En Sanji odia l'Absalom encara més pel fet d'haver menjat aquesta fruita. Tot i això, perd l'interés després de derrotar l'Absalom[10].

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 464 i Episodi 359, en Sanji explica el funcionament de la fruita Suke Suke de l'Absalom.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 446 i Episodi 341, l'Absalom espia la Nami al bany fent-se invisible.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 457 i Episodi 351, l'Absalom segresta la Nami i es torna invisible perquè els altres pirates no el segueixin.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 486 i Episodi 378, l'Absalom torna invisible el vaixell amb el qual ell, en Hogback i en Moriah s'escapen de Thriller Bark.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 463 i Episodi 358, l'Absalom es torna visible després de rebre un seguit de cops d'en Sanji.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 453 i Episodi 347.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítols 463464 i Episodis 358359, l'Absalom fa servir les Mans de la Mort contra en Sanji.
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítols 463464 i Episodis 358359, l'Absalom fa servir la Mà del fantasma contra en Sanji.
  9. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítols 463464 i Episodis 358359, l'Absalom fa servir la Cama del fantasma contra en Sanji.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 464 i Episodi 359, en Sanji revela el seu interès per la fruita Suke Suke, però després de vèncer l'Absalom hi renuncia.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi
Thriller Bark
Quatre Misteriosos: Gekko Moriah  • Hogback  • Perona  • Absalom
Zombis: Hildon  • Cindry  • Buhichuck  • Kumashi  • Ryuma  • Capità John  • Lola  • Gyoro, Nin i Bao  • Germans Risky  • Jigoro  • Inuppe  • Talaran  • Ozu  • Cèrber  • Unigaro  • Moc Donald
Vaixell: Thriller Bark
Habilitats
Fruites del Diable: Kage Kage no Mi  • Horo Horo no Mi  • Suke Suke no Mi
Estils de Lluita: Esgrima  • Santoryu  • Estil Cama Negra
Articles relacionats
Sagues: Saga de Thriller Bark
Localitzacions: West Blue  • Thriller Bark  • Triangle Florià
Altres: Associació de Víctimes de Thriller Bark (Pirates Rodants  • Lola  • Germans Risky  • Spoil)  • Shichibukai

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori