FANDOM

Supa Supa no Mi
SupaSupanoMi.jpg
Informació
Nom japonès: スパスパの実
Nom anglès: Dice-Dice Fruit
Nom català: Fruita Supa Supa
Primera aparició:
Significat: Acer
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Mr. 1

La Supa Supa no Mi es una fruita del diable tipus paramècia que permet a l'usuari convertir qualsevol part del seu cos en fulles tallants d'acer, i el seu cos es permanentment d'acer; aixi que es inmune als talls i a les bales a més de ser una espasa vivent, com demostra en Mr. 1 quan en Mr. 2 l'envia contra una paret i ell la talla abans d'arribar a xocar contra ella.

L'usuari pot fer atacs com els dels espadatxins i en Mr. 1, l'usuari d'aquesta fruita, s'en considera un.

Fortaleses i debilitats Edita

Tinc el cos d'acer perquè vaig menjar la fruita Supa Supa que em permet convertir qualsevol part del meu cos en acer.

— En Mr. 1 explicant-li el seu poder al Zoro.

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Mr. 1, és la capacitat de convertir tot el cos en ganivets d'acer. L'usuari gràcies a aquesta característica, també es immune a les bales i les espases, a menys que sigui un gran espadatxí capaç de tallar l'acer.

El Mr. 1 patinant.png

El Mr. 1 patinant sobre els seus peus.

Com que té aquesta habilitat, l'usuari pot fer servir qualsevol part del seu cos com si fossin sabres podent fer les mateixes tècniques que els espadatxins, igual que també es capaç de transmetre els seus talls per l'aire com els espadatxins, com demostra a la lluita contra en Zoro o quan ataca per primer cop a la Nami. A més pot patinar pel terra convertint els seus peus en fulles d'acer com si fossin patins de gel.

A més d'això aquesta fruita presenta les debilitats comunes de totes les fruites del diable.

Usos Edita

En Mr.1 utilitza els poders d'aquesta fruita pel combat, tant per la defensa com per atacar, per defensar-se gràcies a que el seu cos és d'acer i per atacar com si lluités amb espases, tot i que aquestes són tot el seu cos.

Tècniques Edita

Les tècniques que utilitza en Mr. 1 són:

  • Aranya: És una tècnica que consisteix en adoptar una posició relaxada per poder aturar amb el seu cos qualsevol atac gràcies al seu cos d'acer. El primer cop que es veu aquesta tècnica és a la lluita contra en Zoro.
Margarida brillant.png

Margarida brillant.

  • Margarida brillant: És una tècnica que consisteix en convertir els seus dits en ganivets, ajuntar les mans pels palmells posant-les com si fossin un reflex de l'altre, i després tallar amb els dits tot el que queda per davant d'aquests, sent capaços de tallar fins i tot edificis. El primer cop que es veu aquesta tècnica és a la lluita contra en Zoro.
  • Sortidor atòmic: És una tècnica que consisteix en tallar amb les mans qualsevol cosa en trossos molt petits i a distància, sense tocar-ho. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
  • Espirals talladors: És una tècnica que consisteix en fer apareixer unes fulles circulars en els avantbraços i fer-les girar molt ràpid i atacar amb aquestes. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
  • Sortidor: És una tècnica que consisteix en convertir els seus dits en fulles l'acer i fer un tall en creu amb els deu dits. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.

Trivia Edita

  • En una mini historia es mostra que el somni del Mr. 1 és ser un super heroi, un joc de paraules entre el nom e la seva fruita i heroi, "Supa" heroi.
  • A Impel Down es veu en Mr. 1 fent servir la seva fruita, però en aquest cas els seus dits es transformen competament en fulles d'acer.
  • La Supa Supa no Mi és similar a la Choki Choki no Mi i a la Buki Buki no Mi ja que les tres poden convertir parts del seu cos en fulles d'acer afilades. Tot i això, la Supa Supa no Mi es considera més dèbil que la Buki Buki no Mi perquè aquesta permet transformar el cos en més varietat d'armes.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori