Fandom

One Piece Català Wiki

T-Bone

3.530pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Esbós.jpg
Article incomplet.png

T-Bone
Manga - Anime

En T-Bone

Informació
Nom japonès: Tボーン
Nom anglès: T-Bone
Nom català: T-Bone
Afiliació: Marina
Ocupació: Capità; Cavaller (abans)
Sobrenom: Tallador de vaixells
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En T-Bone (Tボーン大佐, tu bon Tais) és un Capità de la Marina. Se'l coneix com el "talla-vaixells", ja que les seves capacitats amb l'espasa li permet tallar-los.

Aparença Edita

Té una aparença molt lletja, amb la pell pàl·lida. Li falten diverses dents i té els cabells negres i llargs.

Duu un casc daurat amb unes plomes vermelles. Porta una samarreta blava amb la insígnia de la Marina en blanc, unes espatlleres daurades i un cinturó fet de corda gruixuda enllaçada amb un pany daurat.

Personalitat Edita

És molt honrat i es preocupa pels seus homes.

T-Bone té un gran maneig amb l'espasa, la suficient per desviar les línies blaves que només poden fer grans espadatxins com en Zoro. També té una força increïble i pot tallar un Rei del Mar fàcilment. La seva arma és una espassa llarga i recte com una espasa antiga.

En T-Bone és a més molt resistent, ja que pot caminar per les vies del tren en mig de l'Aqua Laguna. A més, quan en Zoro el derrota, ell cau a l'aigua, però segueix bé. A més, en Zoro reconeix que, tot i que han lluitat poc, en T-Bone era un digne rival.

Atacs Edita

  • Chokkaku Senko Bon Sowaru (Flaix de Angle Recte: ganivet d'ossos): En T-Bone primer fa un tall de 90ª a l'aire amb l'espasa i després el fa girar i llança un tall rectangular endavant.
  • Chokkaku Hicho Bon Odori (Vol de l'ocell d'Angle Recte: Gran Ocell d'Ossos): En T-Bone llança un tall cap endavant que és capaç de rebotar en l'aire. El tall al principi té forma d'ocell

Història Edita

Camí a Eniest Lobby Edita

Va ser assignat per escoltar als membres del CP9 a Enies Lobby. Quan el vagó on ell i els seus homes es trobaven va ser separat del tren de mar Puffing Tom, va seguir corrent per la via fins que el Rocketman el va atrapar. Va ser derrotat d'un sol cop per en Zoro, que va reconèixer que era un home fort.

Guerra de Marineford Edita

Se'l torna a veure durant la reunió dels marines per preparar-se per la batalla contra en Barbablanca, pero no va ser vist durant la batalla.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori