Fandom

One Piece Català Wiki

Terry

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Terry
Manga - Anime

En Terry

Informació
Nom japonès: テリー
Nom anglès: Terry
Nom català: Terry
Primera aparició: Capítol 223; Episodi 146 [1]
Afiliació: Mock Town (Grand Line)
Ocupació: Cambrer
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Terry és el cambrer del bar Wild Cherry de Mock Town. No es nomena al Manga, però el seu nom va aparèixer en el llibres de dades[2].

AparençaEdita

És un home gras que porta tatuatges als braços. Porta el cabell llarg i duu un gran bigoti de color negre. Té uns ulls petits i el nas gros. Porta una cinta taronja lligada al front i va vestit amb una samarreta de màniga curta de color blanc.

PersonalitatEdita

Sembla que comparteix principis similars amb en Sanji i en Zeff, ja que ha demostrat ser imparcial per a qualsevol client, encara que siguin temibles pirates. A més, en Terry no es va riure en cap moment del fet que els Pirates del Barret de Palla buscaven la llegendària Illa del Cel.

HistòriaEdita

Arc de JayaEdita

Quan els Pirates del Barret de Palla arriben a Mock Town, ell és qui serveix el pastís de cireres i refrescos a en Barbanegra i a en Ruffy.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 24 Capítol 223 i Episodi 146, En Terry apareix fa la seva primera aparició.
  2. One Piece Blue: Grand Data File, Es revela el nom del cambrer que serveix en Barbanega i en Ruffy a Mock Town.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori