FANDOM

Thriller Bark
Thriller Bark
Informació
Nom japonès: スリラーバーク
Nom anglès: Thriller Bark
Nom català: Thriller Bark
Situació: Grand Line (Paradís);
West Blue (abans)[1]
Clima:
Càrrega Log Pose:
Afiliació: Gekko Moriah
Població:
Thriller Bark és un vaixell-illa gegant situat al Triangle Florià originari del West Blue[1]. Es tracta del vaixell més gran del món i el propietari n'era el Shichibukai Gekko Moriah[2]. Va ser destrossat pels atacs d'en Moriah i en Kuma durant la batalla contra els Pirates del Barret de Palla i abandonat després de la derrota d'en Moriah[3][4].

Informació GeneralEdita

El vaixell-illaEdita

L'illa està envoltada per un gran mur exterior amb una enorme porta que s'assembla a una boca gegant que s'obra i es tanca. Hi ha quatre cadenes que connecten el mur amb el pal major. Està també envoltada per un mur interior de pedra mig trencat i amb torres de vigilància. A continuació, s'hi troba un gran fossat ple d'ossos humans on els pirates cauen i es troben el Cèrber[5]. Al mig de l'illa hi ha una gran mansió envoltada per un dens i fosc bosc. L'illa sencera s'assembla al típic escenari d'una pel·lícula de por[6].

BoscEdita

És el bosc que ocupa la major part de l'illa. És on habiten les persones que, en arribar a Thriller Bark, van perdre les seves ombres. Els serveix d'amagatall, ja que és tan espès que tapa la llum del sol[7]. També està infestat de zombis, especialment zombis salvatges[8]. És on l'Usopp, la Nami i en Chopper s'amaguen del Cèrber i on coneixen en Hildon[5]. També es on la resta de pirates coneixen els Pirates Rodants i els altres membres de l'Associació de Víctimes de Thriller Bark.

CementiriEdita

Es troba en acabar el bosc. Totes les tombes estan ocupades per zombis soldat, que ataquen els intrusos sorprenent-los en sortir de sota terra, tot i que no són gaire forts[9]. Després de la derrota d'en Moriah, en Franky, l'Usopp i en Chopper hi construeixen un monument en record als Pirates Rumbar, l'antiga tripulació d'en Brook, i on en Zoro també hi enterra la seva espasa Yubashiri[10].

MansióEdita

Es tracta d'una gran mansió que s'assembla a una catedral d'estil gòtic. És la residència d'en Hogback fins a la derrota d'en Moriah. Està infestada de zombis sorpresa disfressats com a quadres, trofeus de caça o catifes[11].

Laboratori d'en HogabackEdita

Es troba dins la mansió d'en Hogback, i és on crea els zombis amb les ombres que li dóna en Moriah[12].

MàstilEdita

És la gran torre que hi ha al mig de Thriller Bark. De fet, és també una mansió, on viu en Gekko Moriah. El congelador gegant que tenia retingut l'Ozu també s'hi trobava aquí.

Jardí Meravellós de la PeronaEdita

És un petit jardí que es troba al pont que connecta la mansió d'en Hogback i el màstil on viu en Moriah. Està cobert d'arbres, plantes i flors. És de la Perona i és on hi habiten la majoria de zombis salvatges. L'Usopp, la Nami i en Chopper es desperten aquí després de ser segrestats[13]. Durant la batalla dels pirates contra l'Ozu, aquest pont cau a trossos[14][15][16].

Habitació de la PeronaEdita

Es troba dins el màstil-mansió. És força gran i està decorada com si fos d'una princesa[17], cosa que encaixa molt bé amb el sobrenom de la Perona de Princesa dels Fantasmes[18].

HabitantsEdita

  • Els Quatre Misteriosos (四怪人 Yonkaijin). Són els quatre humans que governen els zombis de Thriller Bark: en Gekko Moriah, en Hogback, l'Absalom i la Perona[19].
  • Zombis salvatges. Creats a partir de cossos morts d'animals o combinacions d'aquests amb una força militar considerablement forta[20]. Estan sota el comandament de la Perona[21].
    • Aranya-ratolins. Són un exèrcit de cinc-cents zombis ratolins amb potes d'aranya que creen teranyines per atrapar els enemics[22]. Estan sota el comandament d'en Talaran, un zombi general[23].
  • Zombis sorpresa. Es troben majoritàriament a la mansió d'en Hogback, ja que passen desapercebuts fent-se passar per objectes comuns com quadres o catifes[11]. Estan sota el comandament de la Perona[21].
  • Zombis soldat. Són la principal i més nombrosa força militar de zombis de Thriller Bark, tot i que no la més poderosa[24]. Estan sota el comandament de l'Absalom[25].
  • Zombis generals. Creats a partir dels cossos morts de guerrers llegendaris, són la força militar més poderosa de Thriller Bark, sense comptar l'Ozu[26]. Estan sota el comandament de l'Absalom[25].
  • Zombi especial. És un zombi infinitament més poderós que qualsevol zombi general. L'únic a aquesta categoria és l'Ozu[27].
Thriller Bark
Quatre Persones Misterioses
Moriah portrait Hogback portrait Absalom Portrait Perona portrait pre
Gekko Moriah Hogback Absalom Perona
Zombis
Zombis Salvatges
Kumacy Portrait Senyor Hipopòtam Portrait Inuppe portrait Germans Risky Cèrber
Kumashi
(Capità)
Sr. Hipopòtam (Tinent) Inuppe Germans Risky Cèrber
Aranyes ratolí Portrait Unigaro portrait Moc Donald portrait Cangur-Zebra36 Portrait Mantícora zombi Portrait
Aranya-ratolins Unigaro Moc Donald Cangur-Zebra Mantícora
Zombis Sorpresa
Buhichuckportrait Catifa de pell d'ós Portrait Capsa Sorpresa Portrait Zombi Paret Portrait
Buhichuck (Capità) Pell d'ós Capsa Sorpresa Zombi Paret
Zombis Soldat
Cindryportrait Hildon Portrait Gyoro portrait Bao portrait Nin portrait
Victoria Cindry Hildon Gyoro Bao Nin
Zombis Generals
Lolaportrait Ryuma portrait Jigoro portrait Capità John portrait Talleranportrait
Lola Ryuma Jigoro Capità John Talaran
Zombi Especial
Ozu portrait
Ozu

ObjectesEdita

Barril bengalaEdita

Thriller Bark Barril Bengala

El barril bengala.

Un barril bengala és una mena de bóta que quan s'obra emet una llum a l'aire que a Thriller Bark es fa servir per trobar vaixells propers i fer-los presoners després que els fantasmes de la Perona els hagin espiat. N'hi ha diversos flotant pel Triangle Florià esperant que algú els trobi i els obri[28].

Vaixell de fugidaEdita

Thriller Bark Vaixell Fugida

El vaixell de fugida.

El vaixell de fugida és el vaixell amb què després de la derrota d'en Gekko Moriah, en Hogback i l'Absalom s'escapen de Thriller Bark, juntament amb un Moriah inconscient. Es tracta d'un vaixell petit amb una proa en forma de rat-penat i unes veles que recorden les ales d'un vampir on hi ha escrit "Thriller Bark" i el Jolly Roger d'en Moriah[3].

A l'inici de l'Arc de Dressrosa es veu un vaixell semblant abandonant la base dels Pirates d'en Kid[29].

Sal marina purificadaEdita

Brook amb sal i Usopp

En Brook recull tota la sal marina purificada de Thriller Bark per fer-la ingerir a l'Ozu.

La sal marina purificada és sal normal extreta del mar i purificada. Tot i això, juga un paper transcendental en la batalla contra els zombis de Thriller Bark ja que, en ser extreta del mar, és capaç d'anular els poders de la fruita ombra-ombra d'en Moriah i fer sortir l'ombra del cos dels zombis, deixant-los sense vida[30]. La quantitat de sal que es necessita per purificar un zombi és directament proporcional a la grandària del zombi[31].

TriviaEdita

  • El nom de Thriller Bark prové tant del gènere relacionat amb el suspens com de la famosa cançó "Thriller" de Michael Jackson.
  • La mansió d'en Hogback s'assembla una mica a la Catedral de Notre Dame.
  • Aquest és el primer vaixell que originàriament era un illa. L'altre és el Vaixell Illa d'en Shiki.
  • Abans d'arribar a Thriller Bark amb la resta, en Franky va parlar amb l'Iceburg sobre la possibilitat de tornar l'illa de Water 7 en un vaixell[32].
  • A l'anime, alguns dels números dels zombis s'intercanvien. Així, a l'anime el zombi 28 és el 29, i el zombi 36 és diferent al manga i a l'anime.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 443 (pàg. 17) i Episodi 339, en Brook explica que Thriller Bark és una illa convertida en vaixell que prové del West Blue.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 (pàg. 13) i Episodi 343, l'Spoil diu que Thriller Bark és el vaixell més gran del món.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 486 i Episodi 378, els Quatre Misteriosos excepte la Perona abandonen Thriller Bark.
  4. One Piece Manga — Vol. 67 Capítol 658, mini-història de portada: Des de les Cobertes del Món Vol. 40, la Perona torna a un deshabitat Thriller Bark per recuperar el cos d'en Kumashi.
  5. 5,0 5,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 444 i Episodi 339, la Nami, en Chopper i l'Usopp cauen al fossat mentre naveguen amb el Mini Merry II i s'hi troben el Cèrber, que els persegueix fins que el despisten enfilant-se a un arbre, on coneixen en Hildon.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 (pàg. 15) i Episodi 343, l'Spoil explica als Pirates que Thriller Bark és un vaixell gegant.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 476 i Episodi 370, la Lola i els Germans Risky expliquen que han estat amagats al bosc de Thriller Bark durant tres anys.
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 445 i Episodi 340, en Chopper, la Nami i l'Usopp veuen un munt de zombis al bosc mentre avancen amb el carruatge.
  9. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 445 i Episodi 340, en Chopper, la Nami i l'Usopp són atacats al cementiri per un munt de zombis soldat.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 489 i Episodi 381, en Franky i l'Usopp construeixen al cementiri una tomba per als Pirates Rumbar, on en Zoro també hi enterra la seva katana Yubashiri.
  11. 11,0 11,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 446 i Episodi 340, els zombis sorpresa de la sala d'estar de la mansió ataquen en Chopper, la Nami i l'Usopp.
  12. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 i Episodi 343, en Hogback modifica el zombi 741 al seu laboratori.
  13. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 451 (pàg. 14-18) i Episodi 345, un munt de zombis salvatges ataquen en Chopper, l'Usopp i la Nami al Jardí Meravellós de la Perona.
  14. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 470 (pàg. 14) i Episodi 365, l'Ozu trenca part del pont del Jardí de la Perona quan ataca l'Usopp, en Chopper i la Nico Robin.
  15. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 472 (pàg. 13-14) i Episodi 367, els Pirates fan caure l'Ozu de cap per avall i trenquen el pont per la meitat.
  16. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 475 (pàg. 16-17) i Episodi 370, l'Ozu trenca el que queda de pont per atacar la Nami.
  17. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 461 (pàg. 12) i Episodi 356, la Perona rep en Sanji, en Franky, en Zoro i l'Usopp a la seva habitació.
  18. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 (pàg. 18) i Episodi 343, la Perona debuta formalment.
  19. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 i Episodi 343, es presenten els Quatre Misteriosos de Thriller Bark.
  20. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 451 (pàg. 14-18) i Episodi 345, el Senyor Hipopòtam i un munt de zombis salvatges més ataquen en Chopper, l'Usopp i la Nami al Jardí Meravellós de la Perona.
  21. 21,0 21,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 (pàg. 17) i Episodi 343, es presenta la Perona com a comandant dels zombis salvatges i sorpresa.
  22. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 454 i Episodi 348, els aranya-ratolins ajuden el seu comandant Taralan quan aquest està en desavantatge contra en Franky i la Robin, tot i que acaben presenciant la derrota del seu comandant.
  23. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 455 (pàg. 3) i Episodi 349, un aranya-ratolí es refereix a en Talaran com a "comandant".
  24. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 (pàg. 16) i Episodi 343, l'Absalom reuneix els soldats zombis del cementiri.
  25. 25,0 25,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 449 (pàg. 16) i Episodi 343, es presenta l'Absalom com a comandant dels zombis soldat i generals.
  26. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 451 i Episodi 345, l'Absalom desperta els zombis generals perquè ataquin els Pirates.
  27. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 460 (pàg. 8) i Episodi 355, en Moriah identifica l'Ozu com a l'únic zombi especial.
  28. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 442 i Episodi 337, els Pirates del Barret de Palla obren el barril bengala pensant-se que és un tresor.
  29. One Piece Manga i Anime — Vol. 70 Capítol 700 i Episodi 629.
  30. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 456 (pàg. 4-5) i Episodi 350, en Brook explica que els zombis es poden purificar amb sal, fent que l'ombra torni al seu propietari original.
  31. One Piece Manga i Anime — Vol. 48 Capítol 460 (pàg. 17) i Episodi 365, la bola de sal que l'Usopp tira a la boca de l'Ozu no té cap efecte degut a la seva grandària.
  32. One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 431 i Episodi 313, l'Iceburg comenta a en Franky que està fent uns plànols perquè Water 7 floti al mar com un vaixell i així evitar que l'Aqua Laguna destrossi l'illa.

Navegació Edita

[v · e]
Illes i localitzacions
Mar Blava
East Blue: Illa Dawn (Poble de Foosha  •  Mont Colubo  •  Bosc Midway  •  Terminal Gris  •  Regne de Goa)  •  Illa de les Cabres  •  Shells Town  •  Poble Shimotsuki  •  Illes Organ  •  Illa del Tresor de l'East Blue  •  Illes Gecko (Poble de Syrup)  •  Baratie  •  Illes Conomi (Arlong Park  •  Poble de Coco  •  Poble de Gosa)  •  Loguetown  •  Illa Kumato  •  Illa Mirrorball  •  Tequila Wolf
North Blue: Lvneel  •  Spider Miles  •  Rakesh  •  Flevance  •  Illa Minion  •  Illa Rubeck  •  Illa Swallow  •  Notice  •  Regne Germa
West Blue: Regne d'Ilusia  •  Ohara  •  Thriller Bark  •  Toroa  •  Las Camp  •  País de Kano
South Blue: Regne Briss  •  Illa Karate  •  Centaurea  •  Regne Torino  •  Baterilla  •  Regne Negre de Drum
Grand Line
Paradís: Illa del Cactus (Whiskey Peak)  •  Illa Nanimonai  •  Little Garden  •  Illa Kyuka  •  Drum (Castell de Drum  •  Rocadrum  •  Robelle  •  Gyasta  •  Cocoa Weed  •  Cornàs)  •  Alabasta (Alubarna  •  Yuba  •  Base Fluvial  •  Nanohana  •  Erumalu  •  Cafè de les aranyes  •  Katorea  •  Tamarisk  •  Suiren  •  Tomba dels Reis  •  Desert Sandora  •  Riu Sandora)  •  Vira  •  Renaisse  •  Jaya (Mock Town)  •  Long Ring Long Land  •  Illa Ukkari Hot-Spring  •  Water 7 (Moll 1  •  Franky House  •  Base de la Galley-La)  •  Illa Scrap  •  St. Poplar  •  San Faldo  •  Pucci  •  Enies Lobby  •  Illa Banaro  •  Triangle Florià  •  Thriller Bark  •  Arxipèlag de Sabaody (Parc Sabaody  •  Antonio's Graman  •  Casa de Subhastes  •  Sabao Dome  •  Bar l'Estafa de la Shakky)  •  Illa Karakuri  •  Illa Momoiro  •  Arxipèlag Boin  •  Illa Namakura  •  Illa Kuraigana  •  Illa Kenzan  •  Merveille  •  Marineford  •  Fons marí (Inframón marí  •  Goldfish Empire  •  Poble dels peixos gat diadema)  •  Illa Foolshout
Nou Món: Raftel  •  Illa Yukiryu  •  País de Wano  •  Guerra d'Edd  •  Foodvalten  •  Totland (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada)  •  Punk Hazard  •  Illa Raijin  •  Illa Risc Vermell  •  Illa Mystoria  •  Dressrosa (Coliseu Corrida  •  Acacia  •  Sebio  •  Carta  •  Primula  •  Camp de Flors)  •  Green Bit (Regne Tontatta)  •  Zou (Ducat de Mokomo)  •  Regne de Prodence  •  Regne Mogaro  •  Jewel Ice Sheet  •  Regne de Doerena  •  Regne Majiatsuka  •  Illa Applenine  •  Illa Karai Bari  •  Illa Broc Coli
Desconegudes: Baltigo  •  Elbaf  •  Illa Pirata  •  Continent de Gel  •  Nakrowa  •  Regne de Rommel  •  Ciutat Maragda
Altres
Mar del Cel: Skypiea (Carretera Làctia  •  Jardí Superior  •  Illa de l'Àngel  •  Mar Blanca  •  Mar Blanca Blanca  •  Cloud End)  •  Bilka  •  Weatheria  •  Ballon Terminal
Calm Belt: Amazon Lily  •  Corrent Tarai (Marineford  •  Enies Lobby  •  Impel Down)  •  Rusukaina
Red Line: Reverse Mountain  •  Caps Bessons  •  Mariejois  •  Illa dels Tritons (Regne Ryugu)
Espai: Lluna
Desconegudes: Micqueot  •  Gran Regne
Farciment
Només anime: East Blue: Ocean's Naval  •  Illa Creuer  •  Illa Perduda  •  Grand Line: Illa Papanapple  •  Illa dels Focs Artificials  •  Illa de les Cabres  •  Illa Ruruka  •  Boira de l'Arc de Sant Martí  •  Illa Navarone  •  Hyokaido  •  Illa Balneari  •  East Blue Petit  •  Illa Eight Nine  •  Nou Món: Mar Maubeugemour  •  Illa Mà  •  Nebulandia  •  Silver Mine
Pel·lícules: East Blue: Illa Gold  •  Illa Clockwork  •  Grand Line: Illa Crown  •  Hannabal  •  Illa Navarone  •  Elena  •  Partia  •  Illa Asuka  •  Illa Omatsuri  •  Illa Mecha  •  Kilauea  •  Nou Món: Endpoints  •  (Illa Firs  •  Illa Secon  •  Piriodo)  •  Illa Dock
Altres: Illa Samba  •  Ciutat Trans
Thriller Bark
Quatre Misteriosos: Gekko Moriah  • Perona  • Hogback  • Absalom
Zombis: Salvatges (Kumashi  • Germans Risky  • Inuppe  • Senyor Hipopòtam  • Aranya-ratolins  • Hildon  • Cèrber  • Moc Donald  • Unigaro)  • Sorpresa (Buhichuck)  • Soldat (Victoria Cindry  • Gyoro  • Nin  • Bao)  • Generals (Ryuma  • Lola  • Jigoro  • Taralan  • John)  • Especial (Ozu)
Vaixell: Thriller Bark
Habilitats
Fruites del Diable: Kage Kage no Mi  • Horo Horo no Mi  • Suke Suke no Mi
Estils de Lluita: Esgrima  • Santoryu  • Estil Cama Negra
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark
Localitzacions: West Blue  • Triangle Florià  • Thriller Bark
Víctimes: Associació de Víctimes de Thriller Bark (Pirates Rodants  • Lola  • Germans Risky  • Spoil)  • Brook  • Margarita  • Goo  • Asahija
Altres: Shichibukai