Fandom

One Piece Català Wiki

Toge Toge no Mi

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Toge Toge no Mi
Togetoge.png
Informació
Nom japonès: トゲトゲの実
Nom anglès: Spike-Spike Fruit
Nom català: Fruita Punxa Punxa
Primera aparició:
Significat: Punxa
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Miss Primer de Gener
La Toge Toge no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari fer creixer punxes de qualsevol part del seu cos i fer tornar aquest a la normalitat tornant-se així una dona de punxes. Aquestes punxes són molt afilades i dures capaces de trencar parets o, com va demostrar la Miss Primer de Gener, foradar peus, com li va fer a la Nami. L'usuaria d'aquesta fruita és la Miss Primer de Gener.

Fortaleses i debilitatsEdita

Jo vaig menjar la fruita Toge Toge que fa que pugui treure punxes de qualsevol part del cos.

— La Miss Primer de Gener explicant el seu poder a la Nami.

La major fortalesa d'aquesta fruita és que les punxes que surten de qualsevol part del cos de l'usuari poden atrevesar parets de roca i són tan afilades que poden tallar parets. A més aquestes punxes es mouen a voluntat del usuari, tot i que tenen una llargada maxima. Pel mateix motiu l'usuari pot caminar per parets i sostres fent sortir punxes dels seus peus i clavant-les a la superfície.

Paula dopada.png

La Miss Primer de Gener després de punxar-se les espatlles per "dopar-se".

L'usuari també pot utilitzar una mena de dopatge que consisteix en punxar-se la part del cos que es vol dopar amb les mans i així aquesta augmenta la seva masa muscular fent que l'usuari tingui molta més força. I també pot utilitzar els poders de la fruita per defensar-se a la lluita cos a cos podent foradar al enemic.

Tot i aixó, com les punxes són tan afilades i dures, pot ser que es quedin atrapades a una paret deixant l'usuari indefens. A més si l'usuari queda inconcient o es desconcentra les punxes desapareixen. A part d'aixó l'usuari sufreix les debilitats comunes de les fruites del diable.

Usos Edita

La Paula utilitza aquesta fruita per lluitar bàsicament, generalment per apunyalar els seus enemics, o utilitzar les punxes com a armes blanques per tallar entre d'altres. A més també pot punxar-se a si mateixa per fer una mena de dopatge i augmentar la seva musculatura i per tant la força, o reduir la superfície de suport del cos fent una punxa a cada peu per correr més ràpid.

Tècniques Edita

Les tècniques que utilitza la Miss Primer de Gener són:

  • Dit de burí: És una tècnica que consisteix en convertir el seu dit índex en una punxa i clavar-lo al enemic. El primer cop que es veu és a la lluita contra la Nami.
  • Pues d'eriçó.png

    Pues d'eriçó.

    Pues d'eriçó: És una tècnica que consisteix en fer una bola amb el cos i treure punxes per tot aquest, convertint-se en una bola de punxes, la qual pot girar sobre si mateixa i avançar a gran velocitat. El primer cop que es veu és a la lluita contra la Nami.
  • Agulles de cosir: És una tècnica que consisteix en fer una punxa molt llarga i resistent a la sola de cada peu per reduir la superfície de suport i correr molt més ràpid. El primer cop que es veu és a la lluita contra la Nami.
  • Punxes de cosir: És una tècnica que consisteix en fer aparèixer moltissimes punxes als peus i trepitjar al enemic perforant-lo per tot arreu. El primer cop que es veu és a la lluita contra la Nami.
  • Garota mortal: És una tècnica que consisteix en convertir tot el cabell en punxes i atacar directament amb un cop de cap. El primer cop que es veu és a la lluita contra la Nami.
  • Braçalet d'espines: És una tècnica que consisteix en punxar-se amb les seves pròpies punxes les espatlles fent una mena de dopatge i augmentant considerablement la massa muscular, després es converteixen els avantbraços i les mans en unes maces amb punxes capaces de destruir el ciment d'un cop. Això ho demostra la Miss Primer de Gener al destruir una columna a la lluita contra la Nami.

TriviaEdita

  • El poder de la fruita no es pot transmetre a altres objectes ni a la roba però l'Oda va dir que si hagués trencat la roba la sèrie s'hagués tornat massa eròtica.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori