FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 2n Article Destacat.
"Tsuru" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Tsuru

Manga - Anime

Tsuru anime post

Manga - Anime

Tsuru

Informació
Nom japonès: つる
Nom anglès: Tsuru
Nom català: Tsuru
Afiliació: Marina
Ocupació: Vicealmirall
Sobrenom: '"Gran estratega" (大参謀, Dai-Sanbō)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 26 de març[1]
Doblatge català: Roser Aldabó
Fruita del Diable
Nom japonès: Woshu Woshu no Mi
Nom català: Fruita del Rentar-Rentar
Significat: Rentar
Tipus: Paramècia
La vicealmirall Tsuru (つる中将, Tsuru Chūjō), coneguda com a "Gran Estratega", és una oficial del Quarter General de la Marina.

AparençaEdita

És una dona prima i d'edat avançada (d'aparença similar a la Dra. Kureha i, tot i que sembla més vella, possiblement la Kureha ho és més). Té els cabells grisos acabats en una cua i arrugues. Vesteix de manera menys formal que els altres vicealmiralls: una camisa per fora, les mànigues arremangades i una corbata de coll i uns pantalons llargs. Porta un anell de perles i en el canell dret dos braçalets

Fa 27 anys tenia els cabells rossos, però ja tenia algunes arrugues, pel que es pot suposar que és molt vella.[2]

En la seva joventut era bastant bonica i tenia els cabells de color blau fosc lligats en una cua de cavall solta. Portava un uniforme de l'Armada de sèrie amb un rifle lligat a l'esquena.

GaleriaEdita

Tsuru Jove Marine Film Z
La Tsuru de jove.
Tsuru com a Jove Marine
La cara de la Tsuru quan era jove vista de prop.
Tsuru Batalla Edd
La Tsuru vint-i-set anys enrere.
Tsuru Fa 13 Anys
La Tsuru tretze anys enrere.
Tsuru Gigant Battle

PersonalitatEdita

És bastant callada i poques vegades se l'ha vista parlar. Per la seva edat, és bastant veterana en tot. A la Guerra d'en Barbablanca es veia com els marines es preocupaven per la seva seguretat quan la lluita s'intensificava, però ella va dir que ja no existeix cap lloc segur al món. És molt segura de ella mateixa i seria en moltes ocasions. Semblar estar molt ben informada de tot; sabia que els dos marines que lluitaven no ho estaven fent de broma com pensaven altres (ho feia Doflamingo) i de seguida es va adonar de la visita d'en Laffitte a la reunió entre l'Armada i els Shichibukai.

S'ha vist que a la seva tripulació només hi ha dones.

Us falten un milió d'anys d'experiència per fer-me mal.

— La Tsuru després de vèncer a uns pirates.

La Tsuru és una marine experta en tàctiques, per això s'ha guanyat el sobrenom de "Gran Estratega".

La Tsuru és prou forta per enfrontar-se a en Doflamingo abans que fos un dels shichibukai, però ell va ser prou ràpid com per escapar-se'n quan perseguia els Pirates d'en Donquixot al North Blue.[3] Quan va veure el seu creuer de guerra a l'Illa Minion i pensava que la vicealmirall tenia en Law sota la seva custòdia, es va veure en Doflamingo renegant d'ella. Anys després, quan el pirata va perdre el títol de shichibukai, es veu com encara la respecta.

Haki Edita

Article principal: Haki

Es va dir que tots els vicealmiralls posseeixen Haki, per això segurament la Tsuru també el pot utilitzar. No obstant, mai se l'ha vist utilitzar-lo.[4]

ArmaEdita

Se l'ha vist de jove amb un rifle. Es desconeix com d'hàbil és utilitzant-lo.

Fruita del Diable Edita

Article principal: Woshu Woshu no Mi
Whoshu Whoshu no Mi

La Tsuru usant la seva fruita del diable

Ella va menjar la Woshu Woshu no Mi, una fruita del tipus paramècia, la que li permet, literalment, "rentar i assecar" persones i objectes com si fossin roba, convertint-los en mal·leables i plans com la roba. Això fa que els oponents no es puguin moure i té la possibilitat de "rentar" una quantitat limitada del mal (referint-se a maldat) de les víctimes. Es considera una habilitat temuda per als pirates.

HistòriaEdita

PassatEdita

Vint-i-set anys enrere, la Tsuru és vista caminant amb els seus companys vicealmiralls Monkey D. Garp, Jaguar D. Saul, Kuzan i Sakazuki. En Garp li demana si li deixa un vaixell, però ella ho rebutja perquè sempre els trenca.

Tsuru Perseguint Pirates Donquixot

El vaixell de la Tsuru perseguint els Prates d'en Donquixot.

Fa 13 anys, la Tsuru estava estacionada al North Blue, on perseguia contínuament als Pirates d'en Donquixot. En Doflamingo va notar que les seves persecucions havien parat després que en Rosinante deixés la tripulació, fet que va portar en Doflamingo a sospitar que el seu germà petit estava donant la localització de la seva tripulació a l'Armada.[5]

Tres dies abans de l'intercanvi de l'Ope Ope no Mi entre els marines i en Diez Barrels, se la veu a l'Illa Swallow, seguint la informació que li havia donat en Rosinante sobre que en Doflamingo estaria allà, sense saber que en realitat estava a l'Illa Minion. Llavors, va ser avisada del foc vist a l'amagatall d'en Barrels i va ordenar als marines que investiguessin la zona discretament sense ser descoberts.[6] En Doflamingo, enganyat per en Corazon, havia assumit que en Law estava amb la Tsuru després d'escoltar que havien trobat un noi jove. Tot i que va ser una coincidència, va ser suficient per convèncer-lo de desfer la Gàbia d'ocells, permetent que el verdader Law escapés.

Arc de JayaEdita

Va ser presentada per primera vegada a la reunió a Mariejoa per escollir el reemplaçament d'en Crocodile.

Arc de MarinefordEdita

Garp i Tsuru

La Tsuru i en Garp a Marineford.

La Tsuru és vista a Marineford dient paraules confortants a en Garp per la imminent execució d'en Portgas D. Ace. Quan arriba en Barbablanca, comenta que no té lògica la seva posició[7] i s'uneix a l'atac dels altres vicealmiralls. Quan el vicealmirall Yamakaji li diu que està preocupat per la seva seguretat, la Tsuru li respon que no hi ha cap lloc en tot l'oceà on pugui estar fora de perill.[8]

Se la torna a veure mirant el Petit Ozu Jr. i reflexionant que és més gran que qualsevol altre gegant.[9] Llavors, rep l'ordre d'en Sengoku de començar el pla mentre ella està assecant alguns pirates amb la seva habilitat.

Se la veu amb en Sengoku començant la part final del pla. Amb l'arribada d'en Shanks ordena l'alto al foc i se la veu retirant-se amb altres marines.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 106), es revela l'aniversari de la Tsuru.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 0 Capítol 0 i Episodi 0, apareix la Tsuru de fa 27 anys.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 77 Capítol 764 (pàg. 11-12) i Episodi 703, en Doflamingo explica a en Corazon que la Tsuru els ha tornat a perseguir altre cop.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 60 Capítol 594 (pàg. 7) i Episodi 511, el Dr. Fishbonen diu que tots els vicealmiralls utilitzen haki.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 77 Capítol 765 (pàg. 4) i Episodi 704, en Doflamingo menciona als seus executius que la Tsuru ha deixat de perseguir-los.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 77 Capítol 766 i Episodi 705, la Tsuru durant l'intercanvi.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 56 Capítol 551 i Episodi 460, la Tsuru comenta la formació d'en Barbablanca.
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 57 Capítol 553 i Episodi 462, la Tsuru diu que no hi ha cap lloc segur on amagar-se.
  9. One Piece Manga i Anime — Vol. 57 Capítol 554 i Episodi 463, la Tsuru observa el Petit Ozu Jr.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori