FANDOM

Ushi Ushi no Mi (Model Girafa)
Ushi ushi girafa.png
Informació
Nom japonès: ウシウシの実 モデル:麒麟 (ジラフ)
Nom anglès: Ox-Ox Fruit, Model: Giraffe
Nom català: Fruita Ushi Ushi Model Girafa
Primera aparició:
Significat: Vaca
Classe: Zoan
Classe:
Usuari: Kaku
La Ushi Ushi no Mi: model Girafa és una fruita del diable de tipus zoan que permet a l'usuari transformar-se en una girafa i en un híbrid d'aquestaa voluntat. L'usuari d'aquesta fruita és en Kaku.

AparençaEdita

Aquesta fruita està formada per de 4 platans de pell vermella i carn groga. Té unes tires indicant per on la fruita es pot pelar. A l'igual que la resta de fruites té la pell coberta d'espirals, característica que manté la carn. Té un petit branquilló que fa una corba en un dels seus extrems.
Ushi.PNG
Ushi Ushi no Mi model girafa
Interior ushi ushi.png
Fruita pelada

Fortaleses i debilitatsEdita

La major fortalesa de la fruita, com demostra en Kaku, és que permet al usuari convertir-se en una girafa o en un híbrid a voluntat. La forma animal és molt més gran que la mida d'una girafa normal i la forma híbrida permet al usuari caminar amb dos cames tot i tenir les cames d'una girafa.

Una de les debilitats de la fruita és el coll llarg que tenen tant la forma híbrida com la forma animal, ja que segons en Zoro, el coll queda molt exposat als atacs, tot i això en Kaku sembla dominar suficient els músculs del seu coll cop per poder esquivar els atacs. Apart d'això l'usuari és dèbil a les debilitats comunes de les fruites del diable.

UsosEdita

En Kaku utilitza el poder de la fruita principalment per lluitar de forma combinada amb els poders de Rokushiki i maneig de l'espasa i així augmentar les seves habilitats en combat.

Ushi forma animal.png

La forma girafa del Kaku.

Forma girafa Edita

Aquesta forma en Kaku l'ha utilitzada per guanyar diners fent de tobogant i de transport per nens a St. Poplar per poder curar en Rob Lucci després de perdre contra en Ruffy.

Al transformar-se en girafa, en Kaku augmenta molt la seva mida, convertint-se en una girafa molt més gran de lo normal i molt més musculosa, fins el punt que la seva transformació pesa prou com per que el terra cedeixi i es trenqui. La resta de forma és igual a la d'una girafa.

Forma híbrida Edita

Kaku hibrid.png

En Kaku atacant amb el seu coll.

És la forma que utilitza per lluitar. Quan en Kaku es transforma en un híbrid, la seva mida es duplica i tot el seu cos es torna més quadrat. Els braços i cames són de girafa tot i que pot caminar de forma bípeda, la resta del cos es rectangular amb un coll quadrat molt llarg i mantenint el seu nas, tot i que passa a ser de color groc i més gran segueix sent quadrat i allargat. Té la pell de girafa, tot i això se'l hi marquen els músculs del abdomen com a un humà i també manté la boca humana. Les orelles són de girafa i són molt grans i també li apareixen unes petites banyes de girafa.

En aquesta forma, en Kaku pot atacar a més distància gràcies a lo llarg que és el seu cos, a més la seva força augmenta considerablement igual que la seva resistència als cops, com es demostra quan en Kaku ataca amb el nas al Zoro amb la força suficient com per trencar la paret però tot i que falla, ell no es fa mal.

Tècniques Edita

  • Tempesta de cames circumferencia.png
    Tempesta de cames secció de circumferència: és una tècnica que consisteix en combinar el rokushiki amb els poders de la fruita, així l'usuari fa girar molt ràpidament sobre el seu braç tot el seu cos mentre manté el les cames i el coll ben estirats, i quan agafa certa velocitat fa servir la tempesta de cames produint un tall circular que afecta tot el voltant del usuari. Aquesta tècnica també s'ha anomenat "tempesta de cames gran esborrany" i suposadament és una versió més poderosa de la tècnica, però no s'ha pogut comprovar ja que en Zoro va parar l'atac. El primer cop que es veu és a la lluita contra l'Usopp i en Zoro junt amb el Jabura.
  • Canó de nas: és una tècnica que consisteix en impulsar a gran velocitat el nas fins el punt de perforar una roca i deixar-li un forat amb la forma del nas gràcies a la força que arriba a assolir amb l'impuls. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
  • Atac de cames.png

    En Kaku compactat.

    Atac de cames: és una tècnica que consisteix en compactar el seu cos fins a aconseguir un cos quadrat i llavors moure molt ràpid tant les cames com els braços per preparar el següent atac. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
    • Pluja tardoral de la girafa: és la continuació del atac anterior, al moure tant ràpid les cames i els braços envia varis talls voladors cap al sostre i seguidament cauen com una pluja tallant impossible d'evitar. En Kaku es va protegir d'aquest atac amb la massa d'acer. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
  • Plataforma de tir: és una tècnica que consisteix en que l'usuari es posa a quatre potes i contrau el coll de girafa apuntant al enemic per preparar el següent atac. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
    • Canó de nas: Kilimanjaro: és la continuació de la tècnica anterior, consisteix en fer el canó de nas impulsat per la contracció del coll augmentant molt la potència del atac. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
    • Bosc de bambú.png

      Bosc de bambú

      Tempesta de cames: Katana perforadora: és la continuació de la tècnica anterior, després de fer el canó de nas, el nas del usuari queda atrapat en el terra i per protegir el coll estirat i a la vegada atacar, l'usuari salta i gira a la vegada que fa una tempesta de cames, produint talls en espiral. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
  • Bosc de bambú: és una tècnica que consisteix en utilitzar el coll del usuari com un fuet i moure'l a gran velocitat, donant l'efecte de que hi ha molts. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.

TriviaEdita

Califa girafa.jpg

La Califa híbrida.

  • En un SBS, un fan va demanar a l'Oda quin seria l'aspecte de la Califa si hagués sigut ella qui s'hagués menjat aquesta fruita. Com a resposta l'Oda la va dibuixar en forma híbrida. Segons el dibuix, ella té el cos mes esvelt i arrodonit que en Kaku, marcant totes les seves curves, però igualment amb un coll llarg, les banyes i orelles característiques d'una girafa i un gran nas.
  • Segons l'Spandam, aquesta fruita no estava catalogada quan va donar-li al Kaku i per tant no sabien quin poder tenia.
  • És la tercera fruita en mostrar la seva aparença a la sèrie, junt amb la Awa Awa no Mi, les dos que es van mostrat abans són la Gomu Gomu no Mi i la Bara Bara no Mi.
  • En el doblatge en català, en Jabura menciona que aquesta fruita és una zoan model girafa però no s'arriba a dir el seu nom complet mai.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori