Fandom

One Piece Català Wiki

Vista

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Esbós.jpg
Article incomplet.png

Vista
Manga - Anime

En Vista

Informació
Nom japonès: ビスタ
Nom anglès: Vista
Nom català: Vista
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Comandant 5a divisió
Sobrenom: Vista l'Espasa de flors (花剣のビスタ, Kaken no Bisuta)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 5 de febrer
Doblatge català:

En Vista, apodat "l'espasa de flors", és el Comandant de la 5ena divisió dels Pirates d'en Barbablanca i un espadatxí amb molt renom. A la guerra lluita de manera molt igualada amb en Mihawk, cosa que fins i tot és reconegut per aquest últim.

Aparença Edita

És un home alt i musculat, amb un bigoti llarg i uns cabells negres i rinxolats. Vesteix una jaqueta blau marí amb un coll i formes blanques que li deixa els pectorals al descobert i un cinturó d'un blau més clar amb la sibella groc pàlid. Per sobre dels pantalons blau cel, porta unes botes negres. També duu uns guants blancs, un barret de copa i una capa blau molt fosc per la banda de fora i lila per la de dins. Les beines de color granat dels seus dos sabres, les porta al darrere, formant una creu.

PersonalitatEdita

Com tots els comandants dels Pirates d'en Barbablanca, en Vista sembla ser molt lleial a en Barbablanca. També sembla ser modest. Va expressar un gran desig de lluitar amb en Mihawk i va estar content quan ho va poder fer.

Habilitats i podersEdita

Com a comandant de la Cinquena Divisió dels Pirates d'en Barbablanca, en Vista té autoritat sobre tots els subordinats de grau inferior al seu.

Durant la batalla de Marineford, va demostrar tenir una gran força física, així com reflexos i una gran velocitat. Va ser capaç d'esquivar un atac del vicealmirall Ronse sense dificultat, i va ser reconegut com un gran espadatxí ni més ni menys que per en Dracule Mihawk, amb el qual va mantenir una breu baralla en la què ningú dels dos va mostrar tot el seu potencial.

Armes Edita

Durant la batalla de Marineford se'l va veure i va lluitar amb dues espases

Haki Edita

En Vista és també capaç d'utilitzar el Haki, tal i com se'l va veure utilitzar quan va atacar l'Akainu.

HistòriaEdita

PassatEdita

La seva primera aparició va ser en el flashback de l'Ace, dient que tenia valor per intentar assassinar en Barbablanca en nombroses ocasions.

MarinefordEdita

Mihawk V Vista.jpg

Mihawk contra Vista

A hores d'ara, va ser vist per primera vegada atacant amb els altres pirates de Barbablanca després que l'Aokiji congelés la badia i tots els vaixells fossin immobilitzats.

Més tard, va ser vist desviant l'atac del Vice-almirall Ronse amb les seves espases. A continuació, va tenir la seva presentació formal en primer lloc quan Marco li va dir que protegís en Ruffy de l'assalt d'en Mihawk i així ho va fer, amb èxit ja que bloqueja l'espasa d'en Mihawk amb les seves. A mesura que les unitats Pacifista es movilitzen, en Vista i en Mihawk van decidir ajornar el seu combat i evitar ser envoltats. Ell, juntament amb els seus companys de tripulació, es veu sorprès quan Barbablanca és apunyalat per Squardo. Es va pujar amb èxit al vaixell negre ocult d'en Barbablanca i és vist al costat dels seus companys de tripulació entrant a la plaça de Marineford. Quan els comandants companys d'en Vista, en Marco i en Jozu, són derrotats pels Almiralls, va mostrar certa por.

En el moment en el qual en Barbablanca va ordenar que tothom ajudés en Ruffy per salvar a l'Ace, en Vista talla alguns projectils de bazooka destinats al Barret de palla i instant-lo a seguir endavant.

En Marco, en Vista i l'Atmos queden atònits quan veuen a l'Akainu travessant el pit de l'Ace. Després d'això, ell i en Marco ataquen l'Akainu per allunyar-lo d'Ace, en veure que baixa la guàrdia. Separat pel gran fossar obert per en Barbablanca, en Vista es veu furiós perquè Barbanegra parla malamenB Barbablanca i la mort de l'Ace.

Batalles principals Edita

  • Vista vs. Ronse
  • Vista vs. Dracule Mihawk

Trivia Edita

  • Porta a la tripulació d'en Barbablanca, com a mínim, 20 anys.
  • Els seu bigoti és molt semblant al d'en Gol D. Roger.
  • El seu aniversari és el 5 de febrer.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori