FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 43è Article Destacat.
"Wapol" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Wapol

Wapol manga post

Manga - Anime

Wapol

Informació
Nom japonès: ワポル
Nom anglès: Wapol
Nom català: Wapol
Afiliació: Pirates d'en Wapol; Família reial de Drum
Ocupació: Rei (abans); Capità pirata (abans); Propietari d'una fàbrica de joguines (actualment) Rei del Regne Negre de Drum
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 9 d'Agost
Doblatge català: Ferran Llavina
Fruita del Diable
Nom japonès: Baku Baku no Mi
Nom català: Fruita Baku Baku
Significat: Nyam
Tipus: Paramècia
En Wapol és l'antic rei de Drum i el capità dels Pirates d'en Wapol. És l'antagonista de l'arc de Drum.

Aparença Edita

En Wapol és un home gran i gras. Porta uns pantalons gruixuts semblants a una faldilla de colors taronja i blau fent zig-zag lligats amb un cinturó marró normal, una pell d'ós pel que sembla com a abric i unes botes i guants per lluitar contra el fred. La part que més sorprèn és el tronc que està recobert de planxes de metall igual que els braços i la barbeta que és rectangular i força gran, també s'ha vist que quan l'ataquen i danyen aquestes planxes els seus metges personals les substitueixen immediatament. No se sap si aquestes planxes són degut al seu poder. Té les cames relativament curtes.

Gràcies al poder de la fruita del diable que li permet assimilar qualsevol cosa que ha menjat i fins i tot reordenar les parts del seu cos pot adquirir diferents formes.

Galeria Edita

Wapol
Wapol normal
Wapol prim
Wapol prim
Wapol Casa
Wapol casa
WapoUC

PersonalitatEdita

En Wapol és un personatge molt egoista. Quan el seu pare va morir va heretar el tron del Regne de Drum però al contrari que el seu pare, un rei molt estimat, ell va resultar ser egoista, mimat i corrupte sense consideració pel seu poble. Malgrat aquest fet cap dels seus ciutadans gosava revelar-se en contra seu degut a la forta repressió que aquest farà. Utilitza la por i el terror per dominar el seu poble. També és una persona covarda al fugir ràpidament quan els pirates d'en Barbanegra ataquen el seu regne deixant totalment desprotegida la població.

També sembla una persona bastant estúpida que actua sense pensar però oculta una gran perspicàcia com per exemple veure a través de les mentides de la Nami o planejar maneres de mantenir reprimits els seus ciutadans.

Degut a la seva fruita del diable porta la seva golafreria al límit. Aquests fets juntament amb la seva personalitat de nen mimat el fan ser un antagonista un pèl còmic malgrat la seva crueltat.

Habilitats i PodersEdita

Fruita del DiableEdita

Baku Baku Shaku

Wapol utilitzant el poder de la fruita.

En Wapol ha menjat la Baku Baku no Mi una fruita del diable del tipus paramècia que li permet menjar qualsevol cosa i després assimilar-la al seu cos i utilitzar-les com armes. També es pot devorar a si mateix i reestructurar el seu cos i de la mateixa manera fusionar les persones. De tota manera els canvis realitzats en ell mateix no són permanents. No se sap el mateix en el cas de les persones ja que no se sap que va passar amb en Chessmarimo la unió dels seus dos subordinats. Per tal de devorar les coses pot obrir la boca tan com vulgui. Un inconvenient de haver menjat aquesta fruita és que l'usuari permanentment tindrà gana.

HistòriaEdita

En Wapol com a rei era egoista i tirà, sempre dictava lleis per explotar i desmoralitzar el poble. La més famosa és la Caça de metges on crea un grup de metges anomenats Isshi-20 o Els 20 metges que a partir d'aquell moment només el serviran a ell i que la resta de metges de l'illa que tenien una gran reputació fossin expulsats o assassinats per tal que tothom que necessités un metge hagués d'implorar els serveis del seu rei.

Reunió a MariejoaEdita

Conferencia de Reis

Wapol i Cobra al Concili de Reis

Quan encara era rei de Drum en Wapol va acudir a un concili de reis a Mariejoa per tractar el tema d'en Dragon però durant la reunió es va mostrar egoista i despreocupat dient que a ell aquestes coses no li importaven i que això mai passaria al seu regne. Aquesta actitud va provocar el rei Nefertari Cobra que el va escridassar davant de tothom per mostrar-se tant descarat. A la sortida va criticar el rei cobra dient que ell no tenia dret a escridassar-lo així. Al pati es troba la princesa Vivi que encara era una nena jugant i decideix abufetejar-la expressament per venjança contra el seu pare. La princesa però es disculpa per haver rebut la bufetada mostrant una actitud madura que va sorprendre als presents sobretot en Dolton i deixant encara més enfadat en Wapol.

Fugida de DrumEdita

Quan els Pirates d'en Barbanegra van arribar a Drum en Wapol va agafar tots els diners i menjar que hi havia a l'illa i va fugir com un covard juntament amb tota la cort i els 20 metges.

TornadaEdita

Wapol i BdP

Primera trobada entre en Wapol i els Barret de Palla

Just abans de l'arribada dels Pirates del Barret de Palla a Drum es troben amb en Wapol i la seva tripulació que els hi demanen si tenen una Brúixola Eterna cap a Drum a lo que responen que no. En Wapol es comença a menjar en Going Merry i en Ruffy l'envia a volar pels aires d'un sol cop per haver-li destrossat el vaixell. Finalment en Wapol arriba a Drum, allà s'ha d'enfrontar amb alguns dels habitants de l'illa que formaven una resistència per evitar que tornés i just després s'adona que els Pirates del Barret de Palla han atracat a l'illa i decideix que abans de recuperar el seu tron es venjarà d'ells i els segueix en rastre cap a Bighorn.
Wapol vs Dolton

Dolton derrotat per en Wapol a Cornàs

Allà li comuniquen que en Ruffy i la seva tripulació es dirigeix cap al seu castell habitat ara per la doctora Kureha i deicdeix seguir-los, abans de sortir però es troba en Dolton que li diu que aquest regne ja no és seu i que marxi, que la gent ha tirat endavant i que ell allà no hi és volgut i l'ataca però els Isshi-20 ràpidament cusen la ferida d'en Wapol i aquest ordena als seus homes acabar amb en Dolton que finalment és derrotat per en Chess.

Wapol fuig

En Wapol intentant fugir de l'allau amb en Robson

Just en aquell moment una allau arriba al poble i en Wapol puja sobre d'en Robson per intentar esquivarla però no pot i acaba obrint una sortida amb el seu poder després de ser sepultat. Pensant-se que havia estat un pla dels del Barret de Palla els segueix enfurismat juntament amb en Chess i en Kuromarimo deixant els seus homes enrere.

Després d'això arriba a les muntanyes i es troba en Ruffy que carregava en Sanji i la Nami i que ignora totalment el discurs que en Wapol li fa cosa que el fa enfadar i comença a atacar en Ruffy que només pot fer que esquivar els atacs degut a la situació en la que es troba fins que un grup de conills salvatges surt en la seva defensa i entretenen en Wapol.

Finalment escala Rocadrum i arriba al seu castell. Allà el reben la Doctora Kureha, en Chopper, en Sanji i en Ruffy. La Kureha li diu que marxi, que aquest ja no és el seu castell sinó la tomba d'en Hiruluk. Al sentir això ell s'ofen i els amenaça en matar-los a tots però surt en Ruffy que l'envia a volar de nou d'un cop de puny i queda a punt de caure precipici avall però es agafat a l'últim moment pels seus subordinats, com a resposta d'això és transforma en casa i fusiona en Chess i en Kuromarimo formant en Chessmarimo. Després veu la bandera d'en Hiruluk onejant al castell i demana on és la seva. La Kureha respon que l'ha cremat i ell com a resposta dispara a la bandera com a resposta per l'ofensa. Al veure la memòria d'en Hiruluk insultada, en Chopper surt a atacar-lo però no el colpeja al recordar les paraules d'en Hiruluk que el rei estava malalt i simplement li diu que marxi a lo que en Wapol respon disparant a boca de canó en Chopper. Fet això surt en Ruffy que ha arreglat la bandera dient que ell mai la podrà destrossar ja que no sap el que significa aquella bandera i que l'ha deshonrat al onejar-la sense sentir els sentiments que comporta al cor mentre es tirotejat de nou per en Wapol però de nou aguantant el cop. Mentre en Chopper s'encarrega d'en Chessmarimo en Wapol entra al castell per buscar un canó especial amb força per acabar amb l'illa. A l'entrar s'adona de l'estat lamentable en què es troba el seu castell i comença a perseguir la Nami que havia sortit de l'habitació al sentir tant rebombori fins que finalment la Nami el despista però robant-li abans una clau que resulta ser la de l'arsenal d'armes.
Wapol derrotat

En Ruffy derrotant en Wapol

Finalment arriba a la torre on hi ha el canó perseguit d'en Ruffy i quan està a punt de disparar el canó resulta que aquest amb el pas del temps s'ha oxidat i una família d'ocells el fa servir ara com a casa deixant-lo totalment inutilitzable. Allà comença la batalla final amb en Ruffy qui finalment després d'uns quants cops el derrota amb un Bazoka de goma enviant-lo a volar lluny del regne.

Després de DrumEdita

Minihistòria Wapol

Wapol de nou al poder

En Wapol torna a sortir en una minihistòria a les portades del manga. En aquesta història en Wapol deambula per la Grand Line començant a menjar de tot des de bancs fins a arbres per tal de poder subsistir. En arribar a un poble els habitants s'atemoreixen i demanen a la infanteria de la marina que el persegueixi però ell s'escapa. És en aquesta situació quan s'adona que ja no és un rei i viu a sota d'un pont menjant metall que després converteix en joguines que es mouen soles i que mica en mica van agafant popularitat entre els nens així que decideix vendre-les per poder subsistir. Comença amb 1 milió de Berrysymbol i va baixant fins arribar a 50 Berrysymbol que és quan els nens comencen a comprar els joguets i així obté diners per sobreviure.

En qüestió de temps les joguines d'en Wapol és fan famoses. Un nen porta una joguina al seu pare que és científic i descobreix que estan fetes d'un metall nou que anomenen Wapolnita o Wapolmetall. Amb els diners crea una petita botiga i més tard la seva fàbrica de joguines, la Fàbrica Baku-Baku fins que finalment crea la seva corporació de joguines la Corporació Wapol. El prestigi d'en Wapol és tant que fins i tot es casa amb Miss Univers i aconsegueix ser més ric i poderós que quan era rei de Drum.

Dos anys desprésEdita

Al cap de dos anys, quant el seu mercat de joguines ja s'ha consolidat, amb el permís dels Nobles Mundials crea el Regne Negre de Drum, del qual ell n'és el rei. Fa que el seu país sigui una nació més de Govern Mundial.

Grans Batalles Edita

Navegació Edita

[v · e]
Illa de Drum
Ciutadans: Dalton  •  Kureha  •  Hiruluk  •  Tony Tony Chopper  •  Negikuma Maria  •  Stool  •  Tamachibi  •  Isshi-100  •  Wapol  •  Chess  •  Kuromarimo  •  Robson  •  Musshuru
Habilitats
Fruites del Diable: Baku Baku no Mi  •  Ushi Ushi no Mi (Model Bisó)  •  Hito Hito no Mi  •  Noko Noko no Mi
Articles relacionats
Localitzacions: Castell de Drum  •  Cornàs  •  Cocoa Weed  •  Gyasta  •  Robelle  •  Rocadrum
Altres: Regne Sakura  •  Telefèric de Drum
Arcs: Arc de Drum  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Totland
Pel·lícules : Episodi d'en Chopper: Flor a l'hivern, el miracle del cirerer

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori