FANDOM

Per veure el tinent comandant del G-8, ves a Drake.
X Drake

Drake Time-Skip

Manga - Anime

X. Drake

Informació
Nom japonès: X(ディエス)・ドレーク
Nom anglès: X Drake
Nom català: X Drake
Afiliació: Pirates d'en Drake; Marina (abans)
Ocupació: Capità; Pirata; Contraalmirall (abans)
Sobrenom: Red Flag
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Red Flag X Drake (X・ドレーク, Diesu Dorēku), llegit com a "Diez Drake", és un ex-contraalmirall de la Marina. Actualment, és un pirata del North Blue i capità dels Pirates d'en Drake. És un dels onze pirates novells, Els onze Supernoves, ja que la seva recompensa passa dels 100.000.000 de Berrysymbol, tenint-ne 222.000.000 Berrysymbol.

Aparença Edita

En Drake és un home prim i musculós que porta un barret de tres becs amb plomes de color blanc i una màscara sobre els ulls. Sota aquest barret, el cabell d'en Drake és de color marró vermellós, i també té patilles. A la seva barbeta ampla, té una X (no confirmat de ser una cicatriu o un tatuatge) i al pit i part superior del cos també en té una altra de més gran. La X, així com el seu nom, representa el nombre romà X (10). Quan es veu des de dalt, el seu rostre s'assembla molt a un pterodàctil.

Ell porta una armadura a les cames i els braços relativament prima que consta de botes altes i guants que li arriben fins més enllà dels seus colzes, respectivament. A la resta del seu cos, porta pantalons de cuir i una camisa de cuir. Una cinta amb un gran disseny circular és la sivella del cinturó que assegura els seus pantalons, així com la seva espasa i la destral que porta a la cintura. També porta una capa negra, que, de l'interior, és de color carmesí, amb un folre de pell blanca al voltant del coll.

Després de la Guerra, se'l veu amb una bufanda lligada al coll, quan va aparèixer a una illa d'hivern, que aparentment estava sota la protecció d'en Kaido.

Galeria Edita

Personalitat Edita

En Drake és atent i pacient, i sembla ser un pirata que evita la violència innecessària, especialment si ell sap que això causaria massa atenció.

No obstant això, quan hi ha una situació de violència, revela una sorprenent personalitat de despietat i és sanguinari. Això és vist per primera vegada durant la seva trobada amb un Pacifista a l'Arxipèlag Sabaody, que va somriure després de fer "sagnar" al ciborg, i una altra, quan deliberadament va atacar a un subordinat d'en Kaido per atreure l'atenció del Yonko.

Els seus objectius semblen atípics als dels altres pirates, ja que va intervenir a la lluita entre l'Urouge i un Pacifista, no tenint cap necessitat d'intervenir-hi. Aquesta acció podria interpretar-se en el sentit que es preocupa pels seus companys pirates o té alguna cosa en contra dels marines i no vol que guanyin.

Relacions Edita

Marines Edita

Abans de ser pirata, va ser un Contraalmirall de la Marina, però, va abandonar per raons desconegudes. Semblava estar conscient dels projectes dels Pacifistes, però, només recentment havia après de la seva finalització, lluitant contra un d'ells.

Kaido Edita

Sembla que vol fer front a en Kaido, tot i que ell és un Yonko, després d'haver derrotat voluntàriament als seus subordinats al Nou Món i fins i tot preguntant-se si això cridaria l'atenció d'en Kaido, perquè la resposta era afirmativa.

Altres Supernoves Edita

Va interrompre la batalla entre en Killer i l'Urouge durant la Saga de l'Arxipèlag Sabaody. Semblava que no sabia les gestes d'en Trafalgar Law.

X Drake atura supernoves

En Drake aturant el duel entre en Killer i l'Urouge

Ja que és un ex infant de la Marina d'alt rang, en Drake té un profund coneixement del funcionament del Govern Mundial, i és capaç d'utilitzar aquest coneixement per protegir-se dels perills i predir els moviments de la Marina. També és conscient dels Pacifistes i d'en Vegapunk. El seu gran coneixement pot haver contribuït a la seva generositat enorme. També és molt intel·ligent, interrompent a en Killer i a l'Urouge de la seva batalla perquè sabia que només cridaven l'atenció de més desitjats.

La seva habilitat és suficient per interrompre la lluita de dos Supernoves amb un sol moviment, i ha demostrat tenir força física a la mesura en què ell és capaç de derrotar a una "còpia" del Shichibukai Bartholomew Kuma.

Armes Edita

L'X. Drake fa servir un sabre i es va veure fent servir una destral.

Fruita del Diable Edita

Dino Drake

En Drake amb la seva forma de la Fruita del Diable contra un Pacifista

Posseeix el que es coneix com una antiga i rara Fruita del Diable de tipus Zoan, concretament una Antic Zoan, donant a en Drake la capacitat de transformar-se en un dinosaure Theropoda.

En aquesta forma és gran i prou potent com per ferir directament a un dels Pacifistes, mossegant-li el cap, cosa que és bastant difícil. També s'esmenta que els que es van menjar una Fruita del Diable Zoan i es converteixen en animals carnívors, poden guanyar un combat menjant-se el seu enemic, el que suggereix que la Fruita d'en Drake el converteix en un oponent fort i formidable. No obstant això, segueix sent vulnerable als raigs làsers dels Pacifistes i d'en Kizaru.

Història Edita

Passat Edita

Abans de ser pirata, en Drake va ser un contraalmirall de la Marina. No està clar quan exactament va deixar el seu càrrec, però, tenint en compte que és un "pirata novell", sembla haver estat un desenvolupament relativament recent.

La raó per la qual es va fer pirata és desconeguda, encara que s'especula en un comentari d'en Kizaru, podria haver estat per veure l'altra Era.

La Saga de l'Arxipèlag Sabaody Edita

Després d'un llarg viatge seguint una de les rutes del Log Pose per la Grand Line, l'X. Drake i la seva tripulació van arribar a l'Arxipèlag Sabaody per preparar-se pel Nou Món. Després, va parar a dos altres Supernoves, l'Urouge i en Killer, que s'estaven barallant. Quan en Drake, amb la seva tripulació, es va allunyar dels dos pirates, per un moment en Trafalgar Law va voler fer-hi un duel. En Drake, però, no es va deixar influir pel comportament d'aquest últim.

Quan en Drake va continuar amb la resta de la seva tripulació passejant per Sabaody, es va adonar que hi havia molts pocs infants de la Marina. Això va desconcertar a en Drake una mica, ja que Sabaody estava al costat de la seu de la Marina. Però, no va passar molt temps per en Drake per resoldre les coses quan va rebre un diari amb notícies d'última hora, mentre travessava el Grove 24. Escrit en ell, va assabentar-se de la notícia que en Portgas D. Ace, el comandant de la segona divisió de la tripulació d'en Barbablanca recentment capturat, va ser condemnat a execució pública. Sabent que en Barbablanca definitivament hi aniria, en Drake va calcular que els infants de la Marina sense dubte necessitaven tota la mà d'obra que poguessin obtenir per la batalla, que d'aquí venia l'escassetat d'infants de la Marina. En Drake va pensar que era com si el Govern Mundial i els marines demanessin guerra.

X Drake vs Pacifista

En Drake salvant a l'Urouge d'un Pacifista

Quan es va difondre la notícia sobre l'atac d'en Ruffy a un Noble Mundial, va ordenar als seus homes que preparessin el vaixell immediatament, però, només per preparar-se per a la sortida, just abans de declarar que tenia interès de saber quin dels tres almiralls vindria per fer front a la situació. En aquell moment, en Kizaru va arribar a l'illa, i es va veure obligat a atacar-lo per salvar als seus companys supernoves Basil Hawkins i Urouge. Després de que l'Scratchmen Apoo fes el seu atac per sorpresa, va ser ràpidament derrotat per en Kizaru.

La Saga de Marineford Edita

Se'l va veure mirant l'execució de l'Ace televisat a Sabaody, el que significa que se les va arreglar per escapar-se de la captura dels marines. En Drake va ser vist més tard comentant la conclusió de la Guerra, dient que els infants de la Marina també havien de canviar. Això implica que igual que en Jaguar D. Saul, es va adonar que baix la moral del Govern Mundial s'havia enfonsat, i traït.

Després de la Guerra Edita

X Drake Nou Món

En Drake a punt de lluitar contra l'Scotch, un subordinat d'en Kaido

En Drake i la seva tripulació van anar amb èxit al Nou Món. Es van aturar a una illa d'hivern i van trobar a l'Scotch, un cyborg subordinat d'en Kaido. El cyborg li va dir a en Drake que aquella illa en particular era una de les favorites d'en Kaido i estava sota el seu control. En Drake va preguntar que si ell l'ataqués, que si rebria l'atenció del Yonko, en què el cyborg va respondre "sí". Amb aquesta confirmació, en Drake amb gust va activar la seva Fruita del Diable i va començar el seu atac.

Dos anys després Edita

Com que els nous supernoves van arribar a l'Arxipèlag Sabaody juntament amb el retorn dels Pirates del Barret de Palla, en Drake va ser un de diversos pirates que es va esmentar que s'havia fet un nom per si mateix al Nou Món, al costat de l'altre supernova Eustass Kid.

Quan en Caribou l'Scotch i destrueix una fàbrica en una illa sota el control d'en Kaido, en Drake l'ataca en la seva forma de dinosaure i el derrota, i se l'emporta arrossegant-lo, mentre l'àvia d'en Gaburu li dóna un pastís a en Caribou.

Després de la derrota d'en Doflamingo, en Drake llegeix les notícies de la victòria de l'aliança pirata al diari. Reconeix que Doflamingo va matar al seu pare, però no li guarda rancor.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • Vaixell X. Drake

    El vaixell d'en Drake

    Tot i no estar confirmat oficialment, després de la Guerra de Marineford es veuen les tripulacions i els vaixells de la Pitjor Generació (excepte els dels pirates del Barret de Palla i els pirates del Cor), i es veu un vaixell semblant a un vaixell de l'armada amb els colors invertits. Com que era un marine d'alt rang, és possible que hagués conservat el seu vaixell al resignar.
  • El seu nom està basat en Sir Francis Drake, un pirata de la vida real.
  • En la quarta enquesta de popularitat va ser votat com el 35è personatge més popular de One Piece.
  • Comparteix el nom i el doblador amb un altre personatge (en Drake); tot i així, aquest no és canònic i té un rang menor.
  • És un personatge jugable a One Piece: Gigant Battle! 2 New World.
  • A diferència dels altres Supernoves, que utilitzen fruita de tipus Paramècia, l'X. Drake és l'únic que utilitza una fruita de tipus Zoan.
  • Oda ha donat dos dies pel seu aniversari: el 24 d'octubre, en un SBS [1] i el 10 d'octubre en un databook [2].

ReferènciesEdita

  1. SBS-Volum 64
  2. One Piece Blue Deep: Characters World

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori