FANDOM

Yomi Yomi no Mi
Yomi Yomi
Informació
Nom japonès: ヨミヨミの実
Nom anglès: Revive-Revive Fruit
Nom català: Fruita Reviu Reviu
Primera aparició:
Significat: Reviure
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Brook
La Yomi Yomi no Mi és una fruita del diable del tipus paramècia que et permet tornar a la vida després d'haver mort, però només un cop. Quan menges la fruita no et dóna cap habilitat ni poder, però no et permet nedar, després, quan l'usuari mor, el seu esperit troba el cos i torna a la vida. L'usuari d'aquesta fruita és en Brook.

Fortaleses i debilitats Edita

La fruita reviu reviu, té el poder de fer reviure els éssers humans que en mengen, té el poder misteriós de donar-te una altra oportunitat a la vida.

— En Brook explicant el poder de la seva fruita a la tripulació.

La major fortalesa de aquesta fruita és que permet a l'usuari tornar a la vida i tornar-la a gaudir fins que sigui assassinat, podent aconseguir una mena d'immortalitat, el problema és que si l'usuari mort ofegat no podrà tornar a la vida per l'aigua que el rodeja. Tot i així durant la primera vida la fruita no tindrà cap efecte positiu sobre l'usuari i a més aquest patirà les debilitats comunes de les fruites.

Anima i cos Brook

L'ànima d'en Brook quan va trobar el seu cos.

Tot i que l'ànima de l'usuari te la habilitat de poder tornar al seu cos un cop mort, això no significa que torni al seu cos físic on va estar vivint al instant, l'ànima tindrà que buscar el seu cos i mentre no el trobi, el cos de l'usuari anirà descomposant-se, ja que es un cos sense vida, fins que l'ànima s'introdueixi en ell. Tot i així quan l'ànima trobi el seu cos el poder de la fruita mantindrà el cos en el estat en el que es trobi i li permetrà suportar estar en vida encara que sembli impossible que hi segueixi, com es el cas d'en Brook.

La fruita atorga totes les qualitats dels no-morts fins hi tot pot sentir dolor com a prova de que esta verdaderament vius independentment de l'estat que el seu cos va assolir abans de que l'ànima li entrés a dins per segon cop. Aquesta qualitat separa el poder que atorga la Yomi Yomi de la dels zombis creats per la Kage Kage no Mi, ja que encara que les dues poden tornar morts a la vida, els "ressuscitats" de la Kage Kage no senten dolor ni tenen sentiments a diferència de l'usuari de la Yomi Yomi. Amb tot això l'usuari es veu afectat per les debilitats comunes de les fruites del diable.

En Brook ha demostrat un altre poder de la fruita a la illa dels Tritons, l'ànima d'en Brook que va entrar per segon cop en el seu cos, pot sortir-ne i moure's amb total llibertat, podent travessar parets i tot, de forma similar a la Perona quan es torna fantasma. Quan en Brook es troba amb forma espectral, el seu aspecte és semblant al seu rostre esquelètic (amb la lletra omega dibuixada al front amb forma de esquerda) i envoltat de flames fantasmagòriques, a més sembla ser que pot ser vist i escoltat per les persones i els animals. Encara no es saben els límits que té en Brook per mantenir aquest estat, ni amb quin estat està el cos quan l'ànima l'abandona; en Brook va descobrir aquesta habilitat mentre resava durant el Time-Skip i l'utilitzava per espiar a les dones.

Brook ajuntant cap

En Brook ajuntant el cap després de ser separat.

Gràcies a aquest poder de separar l'ànima del cos ha descobert l'autèntic poder de la fruita. Totes les ànimes mortes haurien d'anar a l'altre món mentre que la seva existeix en aquest món i mentre ho fa emet una mena d'energia que el manté amb vida. Mentre aquesta energia duri ell continuarà vivint.

També ha après a dominar aquesta energia i és així com pot separar l'ànima del seu cos i la gent el pot veure ja que l'energia continua bategant i manté l'ànima en aquest món. Pel que sembla el nucli d'aquesta energia es troba en els seus ossos i per apagar-la els seus ossos haurien de ser destruïts completament, mentrestant ell seguirà viu estigui en l'estat que estigui. Un exemple d'això és quan li arrenquen el cap completament i ell segueix viu i és capaç de tornar-se'l a posar sense ni tan sols tenir-hi contacte físic, només amb el poder de l'ànima. Un altre avantatge que ha trobat és que pot transferir el poder de l'ànima a altres objectes, tal i com ho fa amb la seva espasa, i d'aquesta manera fer que siguin més poderosos.

Ús Edita

Mentre que el poder principal de la fruita és el de la resurrecció, té poders secundaris que són bastant útils per mantenir en Brook en vida. A través de aquests poders, en Brook és capaç d'interaccionar amb l'entorn que el rodeja sense els òrgans que es van descompondre fa temps per exemple, sense globus oculars o qualsevol altre òrgan sensorial pot interaccionar amb l'entorn. Ell, conserva la capacitat per expressar-se, pot parlar, plorar, digerir aliments tot i no tenir òrgans per fer-ho, i també se l'ha vist produir matèria orgànica, com la sang o matèria fecal. A més, si pren llet, es cura ja que li repara tots els ossos i ell està fet d'això.

En brook corrent per l'aigua

En Brook corrent per l'aigua

Com que ell és un esquelet vivent, el seu pes no només l'ajuda per lluitar, si no que també pot aguantar atacs que al no ser un esquelet no podria, com tenir el crani fracturat o moure's amb costelles trencades, també pot aguantar atacs mortals fins a cert punt i pot fer coses que amb teixits no podria, com aguantar descarregues elèctriques.

En Brook és capaç de moure's i aixecar-se sense la presencia de teixits musculars per aguantar-lo, així com pot estar cansat o deprimit tot i no tenir cap dels 2 factors. Com que la fruita li permet moure's tot i no tenir els músculs necessaris, el seu cos és molt lleuger i gràcies això pot fer coses sobrehumanes com salts molt alts i córrer sobre l'aigua, això li dóna grans avantatges a les lluites, ja que el fa més àgil, però tot i així no es immune a enfonsar-se, ell pot córrer sobre l'aigua durant un temps definit i si es para s'enfonsa com qualsevol usuari.

Brookperseguintpappug

L'ànima d'en Brook demanant ajuda a en Pappug.

A més, gràcies al poder de la fruita, en Brook també te la capacitat d'emmagatzemar objectes al seu crani per una fractura que té en ell. Tot i així, la fruita també fa que senti dolor i cansament. També, al ser un esquelet, pot viure sense les necessitats bàsiques dels humans com respirar, menjar, etc. Com demostrà al estar al seu antic vaixell sense cap d'aquestes necessitats, a més el creixement del seu cos s'ha aturat, per això cuida tant el seu afro perquè no tornaria a créixer si es tallés i el necessita per ser reconegut.

Després d'aprendre l'habilitat per extreure l'ànima del seu cos, en Brook fa servir aquesta falta de cos per espiar a les dones, sortir de presons, o poder demanar ajuda a altres persones amb el seu cos espectral. Tot i això el cos físic d'en Brook no es pot moure quan surt la seva ànima.

Trivia Edita

  • L'ànima d'en Brook quan està buscant el seu cos físic té un aspecte semblant a una hitodama, una representació dels recent morts que es troba en el folklore japonès.

Navegació Edita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi
[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori