FANDOM

Yosaku

Yosaku post manga

Manga - Anime

Yosaku pre anime

Informació
Nom japonès: ヨサク
Nom anglès: Yosaku
Nom català: Yosaku
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Ramon Hernández
En Yosaku, igual que en Johnny, és un vell amic i un ex-company caça-recompenses d'en Zoro.

Aparença Edita

En Yosaku porta una camisa de color negre amb una capa verda i un barret vermell. També porta pantalons curts a quadres grocs sobre les cames sense depilar i sabates fosques i, com el seu company, porta una espasa. De vegades també es veu amb un cigarro. Després del Timeskip, ja no porta l'abric i va sense camisa, mostrant un tatuatge que diu "Big Catch" ( 大渔 Tairyo ? ) a l'esquena. Els seus braços s'han tornat molt musculosos.

Personalitat Edita

Quan està amb en Johnny, la seva parella sovint es posen de peu al costat de l'altre, amb un braç sobre el pit i l'altre a la boca. Encara que la seva veu sigui greu, és un immadur. És el més emocional de la parella i pot passar hores plorant per les històries dels temps difícils i les lluites. Se sent frustrat i fins i tot molest quan ningú li presta atenció quan parla. Igual que en Johnny té una bona quantitat de coneixement sobre els rumors i el món, però no tots els detalls. Prefereix evitar el perill, però a diferència d'en Johnny ràpidament s'oblida de les seves pors si està distret per alguna cosa com els aliments o per ser mogut per una història vinculada als temors. És prou valent per anar en contra de l'Arlong i la seva tripulació, sabent que no tenia cap possibilitat contra ells.

Relacions Edita

Els dos espadatxins respecten i admiren al seu amic Zoro, i més tard, també el poder dels Pirates del Barret de Palla. Qualsevol persona que s'ha guanyat el seu respecte serà reconegut per ells com "Aniki" (germà) o "Aneki" (germana).

En Yosaku és un espadatxí com en Johnny, però, són relativament baixos en la força i el poder. Quan van tractar de guanyar a els Pirates de l'Arlong van ser derrotats fàcilment. Ell i el seu company no tenen experiència amb els viatges per mar com ho demostra quan ell va caure malalt d'escorbut. No obstant això, ell i en Johnny estan bastant ben informats sobre el món en general, com ara informació sobre l'existència dels Shichibukai i els Pirates de Arlong, fins i tot que la Moomoo era un monstre de la Grand Line a primera vista quan la vaca marina es va enfrontar al vaixell que, en Ruffy i en Sanji van guanyar.

Història Edita

El BaratieEdita

Apareix per primera vegada durant la saga del Baratie i està a la història fins al final de la saga de l'Arlong, en les dues ocasions ajuda a els Pirates del Barret de Palla. Ell i el seu company Johnny es veuen després de que l'Usopp i en Ruffy, sense saber-ho, disparessin a la petita illa on ells estàven. Els socis van anar a parar al Going Merry, perquè ell patia d'escorbut, però la Nami va ser capaç de diagnosticar-lo i tractar-lo. Poc després de l'arribada d'en Don Krieg, l'oficial de la tripulació aconsegueix distreure a ell i a en Johnny i els empeny per la borda abans de marxar amb el Going Merry cap al seu poble. Ells informen a en Ruffy de la situació, i els hi diu a en Zoro i a l'Usopp que la segueixin. Ells es sorprenen al veure que en Zoro perd contra en Mihawk. Després de la derrota d'en Zoro, segueixen a la Nami a bord de la seva propia barca amb l'Usopp i el ferit Zoro, en Ruffy es queda per defensar el Baratie.

La lluita contra els TritonsEdita

Una vegada que van saber que el Going Merry, juntament amb la Nami es dirigia a la direcció d'Arlong Park, van sospitar que la Nami era amiga de l'Arlong. Mentre que en Yosaku anava al Baratie per informar a en Ruffy de la destinació de la Nami. Ell i en Johnny escolten a la Nojiko explicar la història del passat de la Nami, i decideixen anar a Arlong Park per derrotar-los, però van ser derrotats fàcilment. Després, li donen a en Zoro les seves espases per reemplaçar les que s'havien trencat a la lluita amb en Mihawk, la qual cosa li va permetre derrotar a en Hatchan. Després de la derrota de l'Arlong, segueixen la seva vida com a caça-recompenses.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori