Fandom

One Piece Català Wiki

Yu

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Yu
Manga - Anime

La Yu

Informació
Nom japonès: ユウ
Nom anglès: Yu
Nom català: Yu
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Yu és una nena de Loguetown que accidentalment va xocar contra l'Smoker i li va tirar el seu gelat per sobre tacant-li els pantalons.

Aparença Edita

La Yu és una nena amb el cabell ros, recollit en forma de cua de cavall a l'esquena i també una mica li surt per davant i també hi portava dos clips de color blau. Els seus ulls són grans i marrrons. Vesteix una camisa de color canella, amb ratlles vermelles i de color blanc i amb dos ratlles de color taronja al final de les mànigues.

Personalitat Edita

És una noia innocent, s'emociona molt pel fet de poder-se menjar un gelat, tot i que quan tira el gelat sobre l'Smoker, se la veu molt espantada i preocupada.

Història Edita

Arc de Loguetown Edita

Ella va corrent pel carrer molt emocionada fins que al cap d'una estona es topa amb l'Smoker i li tira el seu gelat per sobre.

El pare de la Yu, es preocupa que l'ataqui o li faci mal, ja que la fama de l'Smoker és de ser un home fort i perillós. Però per sorpresa de tots, l'Smoker li diu a la Yu: "Perdona nena, sembla ser que els meus pantalons s'han menjat el teu gelat, té aquests diners i comprat-en un de cinc boles". El pare li agraeix a l'Smoker que l'hagi perdonat i convidat a un altre gelat, i la Yu, tota entusiasmada, també se'n despedeix.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori