FANDOM

Yuki Yuki no Mi
Yuki yuki no mi
Informació
Nom japonès: 雪雪の実
Nom anglès: Snow Snow Fruit
Nom català: Fruita Neu Neu
Primera aparició:
Significat: Neu
Classe: Lògia
Classe:
Usuari: Monet
La Yuki Yuki no Mi és una fruita del diable del tipus lògia que permet a l'usuari crear, controlar i transformar-se en neu a voluntat. L'usuaria d'aquesta fruita és la Monet, però amb la seva mort ha tornat a la circulació.

Fortaleses i debilitats Edita

La Monet congelant el cos d'en Ruffy

La Monet congelant el Ruffy amb el fred del seu cos.

La principal fortalesa d'aquesta fruita és que permet al usuari crear, controlar i transformar-se en neu. Aquesta fruita, a més, dóna a l'usuari, una gran resistència davant el fred degut al control de la neu, com es veu a Punk Hazard, on la Monet va amb una samarreta sense mànigues enmig d'un terreny congelat; una característica que comparteix amb la Hie Hie no Mi del Aokiji. A més la temperatura corporal del usuari és increïblement baix i es capaç de debilitar i fer perdre la consciència a una persona si l'abraça. Tot i això la Hie Hie és superior a la Yuki Yuki, ja que la Hie Hie té una capacitat de congelar superior a la de la Yuki Yuki i a més aquesta última per ser sòlida s'ha de comprimir mentre que l'altre sempre ho és.

A través de la compactació de la neu, l'usuari pot crear grans barreres sòlides que són molt resistents als atacs físics. A més, l'usuari és capaç de crear tempestes de neu i si ell es transforma en neu pot camuflar-se en aquestes, com es demostra quan es veu a la Monet seguint en Law a través de Punk Hazard sense ser vista.

L'usuari d'aquesta fruita, com a usuari lògia, només pot ser ferit amb haki, kairoseki i, a causa del estat en el que es troba la neu, també és dèbil al calor. A més es poden aturar els atacs del usuari si se'l ataca directament provocant que es trenqui en trossos de neu, o si es provoca que l'usuari entra en estat de pànic, com es demostra quan en Zoro la talla per la meitat i la por a morir fa que perdi el control temporal de la neu. A més d'aquestes debilitats, té les comunes amb totes les fruites del diable.

Usos Edita

La Monet utilitza aquesta fruita per defensar-se a ella i al Caesar a través de barreres compactes de neu dures com l'acer, i en combat utilitza la fruita per camuflar-se, moure's, atrapar i atacar per sorpresa al enemic amb el mateix poder de la fruita, per fer això sempre que comença un combat, ella cobreix el camp amb neu i a més crea una tempesta al seu voltant.

Apart d'això, la Monet també utilitza els poders de la seva fruita per camuflar-se en la neu de Punk Hazard i al combinar aquesta habilitat amb les seves ales pot seguir i espiar a la gent que hi ha allà.

Tècniques Edita

  • Monet Kamakura

    Kamakura

    Kamakura: és una tècnica que consisteix en formar una barrera al voltant d'una persona o objectes propers. La barrera és molt resistent, ja que va rebre diversos cops d'en Ruffy per trencar-la. Va ser utilitzada per primera vegada per protegir en Caesar de l'atac sorpresa d'en Ruffy.
    • Kamakura Jussoushi: és una tècnica igual a l'anterior però en aquest cas l'usuari crea una cúpula de neu compacta, com la kamakura, de 10 capes per atrapar persones dins. El primer cop que es veu és quan la Monet tanca en Ruffy per deixar escapar en Caesar.
  • Yuki Gaki: és una tècnica que consisteix en formar una paret de neu sólida. El primer cop que es veu és per bloquejar el pas a la Nami, en Chopper i la Robin cap els nens.
  • Mannen Yuki: és una tècnica que consisteix en que l'usuari es converteixi en neu i seguidament atrapi completament al seu enemic rodejant-lo amb neu, així aquest queda immobilitzat i es va debilitant a causa del fred. Seguidament l'usuari apareix format de neu i amb unes dents formades de neu compacta i molt afilades capaces de tallar la carn i l'ós i congelar a la vegada. La mandíbula del usuari es prou forta com per arrancar un braç per exemple. El primer cop que es veu la Monet l'utilitza per parar a la Nami però és parada per la Robin.
  • Tabira Yuki, Hara Gatana

    El Tabira Yuki seguit de Hada Gatana

    Tabira Yuki: és una tècnica que consisteix en convertir una extremitat del usuari en neu compacta i afilada com si fossin espases. El primer cop que es veu la Monet converteix les seves ales en fulles afilades per lluitar contra en Zoro.
    • Hada Gatana: després d'utilitzar el Tabira Yuki l'usuari utilitza aquella extremitat per lluitar com si fossin espases. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Zoro.
  • Conills de neu: és una tècnica que consisteix en llençar contra l'enemic varies boles de neu sòlida amb forma de conill. No se sap la capacitat ofensiva de la tècnica ja que, quan la Monet la va utilitzar contra la Tashigi, aquesta la va esquivar.
  • Tempesta de neu: és una tècnica que consisteix en formar una tempesta de neu, a partir del alè del usuari, que rodeja ràpidament l'enemic i l'atrapa. El primer cop que es veu és a la lluita de la Monet contra la Tashigi.

Trivia Edita

  • Aquesta fruita és molt similar a la Hie Hie no Mi de l'Almirall Aokiji, sent aquesta última molt més poderosa, ja que pot arribar a una temperatura de 273,15 graus sota 0, mentre que la Yuki Yuki no Mi només és capaç de crear i manipular neu de com a molt 3 ​​graus sota 0.
  • El nom de la fruita va ser revel·lat per la Nami i en Zoro descobreix que la fruita és una lògia.
  • És la primera lògia canònica consumida per una dona en tota la sèrie.
  • La Monet, juntament amb l'habilitat d'aquesta fruita, fa que s'assembli (o estigui inspirada) a un esperit japonès anomenat Yuki-ona. Aquest era representat com una dona-esperit que enganyava als viatgers a les torbs per matar-los després.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi
[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori