FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 4rt Article Destacat.
"Roronoa Zoro" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Roronoa Zoro

Manga - Anime

Zoropostanime

Manga - Anime

Zoro anime

Informació
Nom japonès: ロロノア・ゾロ
Nom anglès: Roronoa Zoro
Nom català: Roronoa Zoro[1]
Afiliació: Pirates del Barret de Palla[2]; Gran Flota del Barret de Palla
Ocupació: Espadatxí; Pirata;[3] Caçapirates (abans)[4]
Sobrenom: "Caçapirates Zoro" (海賊狩りのゾロ, Kaizoku Gari no Zoro?)[5]
Edat: 19 (debut)[6]
21 (timeskip)[7]
Aniversari: 11 de novembre[8]
Alçada: 178 cm (debut)[9]
181 cm (timeskip)[10]
Recompensa: 320.000.000Berrysymbol[11]
Doblatge català: Marc Zanni;
Carme Calvell (nen)
En Roronoa Zoro,[1] també conegut com a "Caçapirates" Zoro,[5] és un pirata[2] i un antic caçarecompenses.[4]

Va ser el primer membre que es va unir als Pirates del Barret de Palla i està considerat la pitjor amenaça i el membre més perillós després d'en Ruffy. La seva fama com a bon espadatxí i la seva gran força, així com el comportament d'en Ruffy, fan que moltes vegades se'l confongui amb el capità de la tripulació.[12][13] És un dels tres millors lluitadors de la tripulació, juntament amb en Ruffy i en Sanji, i el seu somni és convertir-se en el millor espadatxí del món.[14]

En Zoro és un dels dotze pirates coneguts com a "Pitjor Generació" (abans coneguts com a "Els Onze Supernoves"[15]), ja que tenia una recompensa superior als 100.000.000Berrysymbol quan va arribar a l'Arxipèlag de Sabaody. Actualment, està al Nou Món amb la resta de Pirates del Barret de Palla i la seva recompensa ascendeix a 320.000.000Berrysymbol.[11]

Aparença Edita

Article principal: Roronoa Zoro/Galeria

En Zoro és un home de mida mitjana i molt musculat. Gairebé sempre porta al voltant de les seves tres espases, embolicat sobre dels seus malucs, un haramaki de color verd. Sempre la seva mà dreta es veu reposant sobre els tres sabres. Porta tres arracades d'or idèntiques al seu lòbul de l'orella esquerra. En Zoro normalment porta un mocador negre lligat al voltant del seu braç esquerre i el lliga al voltant del seu cap quan ha de lluitar seriosament contra un oponent.

La camisa d'en Zoro varia de tant en tant, però sempre porta uns pantalons de color negre ficats dins d'unes botes de color negre. La camisa més vista d'en Zoro és una de color blanca llisa amb tres botons al coll, però després que aquesta samarreta va ser efectivament feta miques a causa de l'accident de Thriller Bark, porta una samarreta diferent a cada saga.

El cos d'en Zoro està cobert de cicatrius de les seves moltes batalles, sobretot la gran cicatriu que s'estén des de l'espatlla esquerra al maluc dret adquirida durant la seva derrota contra el millor espadatxí del món, en Dracule Mihawk, al Baratie. Les seves altres cicatrius notables són les cicatrius que es va fer als seus turmells en un intent desesperat per alliberar-se del Pastís Gegant de Cera d'en Mr. 3 tractant de tallar-se els peus a Little Garden.

Una altra característica notable d'en Zoro és el seu pèl curt de color verd, que en Sanji sovint es burla d'ell cridant-lo "cap de molsa" ("marimo" en japonès).

Després del Timeskip de dos anys, en Zoro ha guanyat una nova cicatriu al seu ull esquerre, que es creu que s'ha quedat cec d'aquest ull, ja que gairebé sempre el té tancat. El seu coll sembla ser molt més gruixut i més musculós i el seu pèl és una mica més llarg. En Zoro porta un abric obert de color verd fosc, tancat a la cintura per una faixa vermella, en què els seus sabres hi estan ficats, i el seu mocador negre està lligat al voltant de la màniga esquerra. No porta camisa a sota, i el seu haramaki verd és visible sota la capa. En Zoro també ha guanyat més musculatura. També sembla haver crescut, ja que està més alt que abans quan la Nami estava dret prop d'ella.

Segons Oda, en Zoro s'assembla a un tauró. Oda utilitza el color verd per representar a en Zoro, diu que fa olor d'acer, i la flor que més el satisfà és el card.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 1 Capítol 2 (pàg. 23) i Episodi 1, en Zoro és mencionat per primer cop.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 1 Capítol 5 (pàg. 19) i Episodi 3, en Zoro decideix unir-se a la tripulació d'en Ruffy per sobreviure a la 153ena Branca de la Marina
  3. 4,0 4,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 5 Capítol 42 (pàg. 16) i Episodi 20, en Yosaku revela que en Zoro havia sigut un caçapirates.
  4. 5,0 5,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 1 Capítol 3 (pàg. 1) i Episodi 1, el títol del capítol és el sobrenom d'en Zoro i en Coby el reconeix com a caçapirates.
  5. SBS One Piece MangaVol. 4, pregunta d'un fan: Quines són les edats d'en Ruffy, en Zoro, la Nami i en Shanks?
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, hi ha hagut un salt temporal de dos anys a la història.
  7. SBS One Piece MangaVol. 15, pregunta d'un fan: Oda-sensei!! Hi he estat pensant molt... quan són els aniversaris d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, l'Usopp i en Sanji? Diga'ns-ho!!
  8. SBS One Piece MangaVol. 10, pregunta d'un fan: Vull saber l'alçada de tots 5.
  9. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 205), es revela l'alçada d'en Zoro després del timeskip.
  10. 11,0 11,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 801 i Episodi 746, es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.
  11. One Piece Manga i Anime — Vol. 12 Capítol 108 (pàg. 19) i Episodi 65, en Mr. 9 confon en Zoro pel capità dels Barret de Palla.
  12. One Piece Manga i Anime — Vol. 39 Capítol 371 (pàg. 11) i Episodi 261, en Zambai comenta la gran força tot i no ser ni el capità.
  13. One Piece Manga i Anime — Vol. 1 Capítol 6 (pàg. 6) i Episodi 3, en Zoro diu que serà el millor espadatxí del món.
  14. One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 664 (pàg. 10) i Episodi 589, en Barbamarró explica què és la Pitjor Generació.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació